24/12 Christmas Eve

Idag är det julafton! Vilket inte är ett dugg här, det är som en helt vanlig dag. Möjligen att folk får sluta lite tidigare. Men turen är då att jag har en svensk värd mamma, så vi ska äta julmiddag och ha lite julklappsöppning ikväll. Men det blir inte mycket av den svenska traditionella julmaten utan lite annan julmat för att dom är inte så förtjusta i varken skinka eller sill. Men det gör inte mig något, visserligen kommer jag väl sakna julskinkan och julmusten men det ska bli spännande att smaka lite nytt!

Hur som helst så är jag så himla glad! För favoritSanne, min kära kusin ska nämligen komma hit. Det fick hon av Lars i julklapp. Värsta julklappen för mig med, fattar bara inte?! Säger som Sanne, värsta klumpen i magen som man bara vill skrika ut, typ! Längtar längtar läängtar! Så, den 12:e April bär det av för Sanne mot staterna och mig :D Jag kan verkligen inte tro att det är sant? Kan ni förstå hur jag känner??!

Så får jag väl ta och säga GOD JUL igen då, eftersom jag är här idag också! Eller ska jag säga Merry Christams!!!

Kommentarer
Postat av: Farmor & Eva

God Jul Frida! Kul att läsa din blogg. Det var kul att se Sanne med julklappen! "Jag fattar inte det här. Vad är det förnåt?" Och sen när hon fick klart för sig har jag aldrig sett nån bli så glad. Tyckte Tomas var lite taskig som inte lät oss andra säga god jul också när han pratade med dig. Det var fullt hus hos Lars O Julia, jättetrevligt och mycket mat (som vanligt). Ha det BRA!

2008-12-25 @ 13:01:51
Postat av: Frida

Ah kul att höra från er här :) Åh, jag önskar att hon blev filmd, hade verkligen velat se hennes min!! Jag vet inte om pappa tänkte ge er luren också, men när vi pratde bröts det för mina pengar på telefonen tog slut så då gick det inte prata nå mer..

2008-12-25 @ 20:00:23
Postat av: Ailin

Dagvill? vad menar du med det?

2008-12-26 @ 21:48:14
URL: http://aiilin.blogg.se/
Postat av: SanneBanne

Åh, wiiiiiie, kan inte fatta! snart har det gått en hel vecka sedan jag fick presenten :O å det har gått sketafort, så alltså kommer ja snart att åka till dig :D Kan fortfarande inte fatta att det är sant!! :O MEN DET ÄR DET!! Awesomnesssssssssss! Då ska det minsann shoppas ;) Längtar, längtar, längtar som en tok!! Får väl se om jag kommer fram, lär väl hamna i Irak eller nå dylikt -.- xD

2008-12-30 @ 19:58:03
URL: http://wesstis.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha ja det har gått rätt fort, och jag fattar inte heller, otroligt alltså! Och sen när du varit hos mig, då har jag bara 5 månader kvar här ;O Men ja, shoppas ska det göra när du kommer, och fram måste du komma! Haha, du kanske stannar i Frankfurt eller nåt xP

2008-12-30 @ 21:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0