Fredag 19/12

Alltså, gissa om jag vill veta vad som är i paketen, jag vill bara slita upp dom! Och gissa om jag är nyfiken på vad som Kenneth köpt åt mig, höll på fråga honom vad det kostade, och om det kostade över 800:-, då säger han: "Har jag någonsin köpt nåt åt dig som är så billigt?!" och så säger han: "det är något som kostar mer än 1000:- men mindre än 20 000:-". Det är något jag behöver, och det är lite för tjejigt för honom i frågan om han skulle vilja ha det han köpt åt mig! Gah, nyfiken!!!



Paaakeeeet!!!


Nu är det inte länge kvar tills jag och Nathalie åker och gör New York osäkert!

Var förresten in till DC igår och träffade Nathalie och en svensk kille som är i hennes au pair grupp (?). Vi virrade omkring och letade efter något öppet Starbucks, men alla som vi hittade stängde redan klockan åtta, mycket dum tid! Men vi hittade nåt annat ställe där vi fikade. Måste säga att det var skönt att åka iväg och göra nåt så där mitt i veckan, även om det bara var att ta en fika! Måste vi göra mer, kanske veckorna går ännu fortare med!

Ne nu är det inte länge kvar tills jag ska väcka C för att gå på sista simskoleklassen på två veckor!

Kommentarer
Postat av: kenka

Tihi, hoppas du blir glad av mitt paket med :$ Haha, jag kan inte sluta att tänka på det du berättade. Du vet, "gay" :D HAHAHA Älskar diiig!

2008-12-19 @ 21:08:37
Postat av: Ailin

Gay ? Vadå? Jag vill med veta!! :D Inte har du fått paketet från mig ser jag :/ kommer väl snart. (L)

2008-12-19 @ 23:18:09
URL: http://aiilin.blogg.se/
Postat av: kenka

Njae, jag tror inte att du vill veta ;P Haha, det lät så himla.. HAHA. Älskar dig Fridis! :D

2008-12-20 @ 03:05:28
Postat av: Frida

Haha ja, jag kan väl berätta till dig på msn Ailin :P

2008-12-23 @ 02:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0