Lördag 6/12

Japp, igår blev de bio med Dani! Filmen var väl rätt okey, rätt kul! Då det var reklam såg jag en film som jag väldigt gärna vill se, med stjärnan Jim Carrey! "Yesman" tror jag visst att den heter. Den verkade lite smått roligt så där!
Så ska jag träffa Dani ikväll med klockan sju på Starbucks. Så ska vi åka skridskor sen. HAHA! omg, kommer verkligen inte ihåg när jag gjorde det senast alltså! Men men. Det ska väl också vara några andra med som Dani känner, och som jag inte har en susning om vilka dom är, men det kan ju bli intressant..

Imorn klockan elva ska jag träffa Nathalie. äntligen, det var länge sen sist nu. Ska vi i alla fall på Madame Tussauds inne i DC! Det ser jag verkligen fram emot! Så ska jag även få träffa hennes lilla flicka och värd föräldrar!

Funderar starkt på att beställa ett par skor, cardy UGG boots! Hard decision!

Nej men titta! Nu snöar det ute :D Wiio! Äntligen! Dock väldigt små flingor, men snöar gör det!

Kommentarer
Postat av: kenkis

Ååååh, JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET!!! :O

2008-12-07 @ 20:37:54
Postat av: Frida

Jag ÄLSKAR dig med!!!

2008-12-09 @ 20:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0