Måndag 15/12

Hmm, vet inte vad det är, eller blev rättare sagt. Fick ikväll helt plötsligt en släng av hemlängtan, som fortfarande sitter kvar, tre timmar senare. Alltså, saknar dom där hemma, det gör jag ju på ett eller annat vis hela tiden, men hemlängtan har jag inte haft på bra länge. Fast det är inte sån stor dos av det just nu, men det räcker för att det ska kännas tungt innuti. Får se om det känns bättre imorgon!

Det är är väldigt varmt ute ikväll. Kommer inte ihåg hur många grader det är men över tio i alla fall när jag skulle ut och gå. Behövde varken jacka eller handskar, hade kunnat gå i t-shirt till och med för jag gick i långärmat ocg fick kavla upp ärmarna! Vädret här har verkligen svårt för att bestämma sig för om det ska ha det kallt och vinter eller varmt som en sommarkväll.

Igår så fixade Nathalie Broadway biljetterna till Mamma Mia! Längtar som bara den till lördag! Eller vi kan säga att det börjar redan på fredag kväll då jag ska komma till Nathalie eftersom hennes värdpappa ska skjutsa oss in till DC tidigt på morgonen, bussen går ju 3.30! Men det ska bli mysigt.

Ne nu ska jag soooooooova!!! och drömma om min älsklingsKenneth!!! hihi

Kommentarer
Postat av: kenkis

Att du får hemlängtan är ju rätt logiskt. Du har en lillebror som är två år och du är ju hans egna JABBA! Du har en underbar familj och en underbar mamma! Och sedan har du ju mig, som älskar dig mer än vad någon annan människa kan älska någon! Suck, jag önskar verkligen att jag kunde få hålla om och krama på dig. Du är verkligen mitt allt och mycket mycket mer!

2008-12-16 @ 11:12:31
Postat av: Frida

Tack älskling!! Längtar efter dig! Älskar dig <3

2008-12-16 @ 20:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0