Måndag 1:a December

Äntligen December! och jag har öppnat min första lucka på den lilla söta julkalendern mamma skickade till mig! Känns skönt med December på något vis. Jag gillar månaden, förmodligen på grund av den mysiga stämningen som råder genom hela månaden, med både jul och nyår. Och allt pynt och alla förberedelser inför själva jul! En riktig mysmånad.

Imorse när jag vaknade hade jag känslan av Uh, tung dag. Jag saknade Charlie så himla mycket, drömde nämligen om honom precis innan klockan ringde. Så provade jag ringa hem senare efter jag ätit lunch för jag ville prata med honom, men ingen som svara..


Nästa tisdag, dvs den 9:e så är det Au Pair möte. Vi ska ha "Secret Santa". Vi ska köpa nåt som påminner om Sverige. Har jag berättat det? Aja, hur som helst så blev det en ABBA cd (ABBA Gold)för min del, hah. Sen ska vi hålla på byta med de andra som är där. Får se vad jag lyckas få.

I går var jag väldigt duktig! Jag slog in alla mina julklappar som jag köpt. Vilket blev 26 st, av vilka 16 st ska skickas på posten! Ujuj. Men vilken tur jag hade. Mitt paketpapper räckte ganska precis, fick bara en liten liten pluttpapper kvar, och inte tala om tejpen. Hade jättelite av den kvar så jag tänkte att nu får jag snåla. Och ja, kanske är typ ett lager kvar runt tejprullen. Känns skönt att allt är klart. Om man bortser från att jag måste på posten och packa in alla paket. Men det kan jag ju inte göra nu, kanske på lördag! Får la se.

Btw, jag vill ha SNÖ !!!

Kommentarer
Postat av: kenka

Åh, vet du! Nästa år, då ska vi ha så mycket mys hela julen så du anar inte :O Jag saknar dig så himla mycket!

2008-12-02 @ 09:28:25
Postat av: kenkis

Åh, vet du! Nästa år, då ska vi ha så mycket mys hela julen så du anar inte :O Jag saknar dig så himla mycket!

2008-12-02 @ 09:28:55
Postat av: kenka

Åh, jag älskar dig så mycket och du är vackrare än alla snöflingor i HELA världen!

2008-12-02 @ 21:19:31
Postat av: kenka

ÄLSKAR DIG!

2008-12-04 @ 00:55:58
Postat av: Frida

:) Älskar dig med :D

2008-12-04 @ 20:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0