Onsdag 10/12

Jag tänker börja det här inlägget med att säga Jag saknar Ailin. Jag fick något sakna ryck nu, usch. Känns verkligen som det var längesen sedan jag träffade henne. Jag känner att jag behöver en dos Ailin. Så nu vet ni det. Kändes helt plötsligt så tungt på något sätt. Vilken tur att det snart är dax att krypa ner i sängen då så jag slipper tänka på det..



Min bäsaste kompis!


Förövrigt, så har farmodern fyllt år idag, närmare bestämt 75 hela år! Ett stort grattis till henne! Ringde idag för att säga grattis och höra hur de mådde, hon blev så glad. Det var hon nog inte beredd på. Hon ba "men äre Frida?!".

Dagen har flytit på bra. Det har varit väldigt varmt ute idag, och lite dugg så det har varit väldigt fuktigt ute. Men det var skönt att slippa dra på sig jackan då man skulle ut. Åkte med flickorna i vanlig ordning som jag gör på tisdagar och onsdagar till biblioteket på storytime. Idag var den sista för året, nästa börjar igen sista veckan i Januari! Hmm, vad ska man hitta på då mån tro. Det är väldigt bra med olika aktiviteter för att hålla flickorna sysselsatta måste jag säga, vet inte annars hur jag skulle klara det här, hehe. Senare på eftermiddagen hade A sin simskola. Hon skötte sig bra, och ville inte vara alltför självständig som hon brukar kunna vilja vara. Typ simma själv fast hon inte kan och försöka gå på botten fast det är alldeles för djupt för henne.
Även fast det bara är mitten på veckan så känns det som att det snart är helg igen. Imorn är det torsdag, och sen fredag, igen! Har inga planer än för fredagen, men lördag blir det lussekatter i alla fall!

Igår var det Au Pair möte. Först käkade vi middag och sen hade vi våran "Secret Santa". Då fick vi en julklapp som någon annan tagit med sig. Det hela gick ut på att man i tur och ordning skulle säga om man ville byta till sig ett annat paket eller ha kvar det man fått och öppna det. Sen så kunde någon annan byta till sig det som denne öppnat. Men det hände inte. Själv blev jag faktiskt väldigt glad över min julklapp jag fick. Jag hoppades att jag skulle få behålla den. Det var en låda med fem små flaskor med olika body lotions i, från Victoria's Secret.

Nej, nu ska jag hoppa i sängen och sova så gott!

Sanne, KOM HIT! ;)

Saknar ÄlsklingsKenneth superdupermegabautadundermycket!

Kommentarer
Postat av: kenka

Frida, älskling.. jag behöver dig!

2008-12-11 @ 09:36:20
Postat av: nathalie

det gick faktiskt relativt bra att somna. haha... Frida, jag behöver dig också... nu ska jag byta en bajsblöja... den luktar blääääää!

2008-12-11 @ 21:26:53
URL: http://dealskardig.blogg.se/
Postat av: Frida

Till kenka: Jag behöver dig med, jämt!!!



Till Nathalie: Haha, nemen usch då ;O Luktar kanske inte hallonbåtar precis ;)

2008-12-11 @ 21:40:39
Postat av: nathalie

haha.. nej.. Men vilken tur vi har då.. Vi skulle tydligen kanske få någon bra karta av Ryans kompis också. :) haha SNART ÄR VI DÄR!

2008-12-11 @ 23:34:43
URL: http://dealskardig.blogg.se/
Postat av: Ailin

Naaaw :')Sööötnos. Jag saknar dig med massa mkt! ska bli så skönt o ha dig hemma igen. Länge sedan jag hörde ngt från dig :/ hoppas vi hörs snart! Ha det suuperbraa! Popusossos popå dodigog! :D <<3



Ps. Du är min bästaste kompis ;)ds.

2008-12-12 @ 01:18:13
URL: http://aiilin.blogg.se/
Postat av: Frida

Längtar efter att träffa dig igen, synd bara att det är typ "100 år" kvar :/ Men du är ju aldrig "tillgänglig" på datorn, står ju att du alltid är borta :/ <3

2008-12-12 @ 02:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0