Söndag 14/12

Ja igår vart det som sagt lussebak med Nathalie! Det var kul, hehe speciellt efter att degen jäst och vi upptäckte att bunken smält lite på kanten efter varmluften som kom ut från ugnen uppe på spisen. Men både degen och lussekatterna blev goda :D


Nathalie bakar


Färdiga lussekatter


Nu har typ hela helgen gått, igen! Söndag idag och jag tror att vi ska åka till någon kyrka idag och se på luciafirande! Annars idag så har det inte hänt mycket, ätit frukost duschat och suttit vid datorn där jag pratat en del med Kenneth men även med mamma och Charlie!

Förutom lussekatter och dator i helgen så var jag på en husfest, sk houseparty i fredags. Såklart så hade man förväntningar som inte stämde, haha. Jag såg typ framför mig som man typ sett på film, massa fylla, mycket folk och ja så där som man typ kan se. Men ja, det var ett rätt normalstort hus, med rätt lagomt med folk och ja, det var trevligt! Kom hem typ kvart över tre på natten och efter lite kvällsfika så somnade jag klockan fyra och vaknade sen igen klockan åtta! Mamma, var är öronpropparna du skulle skicka?

Hmm, igår beställde jag även ett par byxor till, oops. Hihi, nu får det vara nog. Är nu uppe i 908:-, så that's it!

På lördag åker jag och Nathalie till NYC :D Halv fyra på morgonen drar vi med en chinabuss till Chinatown, sen får vi försöka ta oss in till själva New York City! Och så blir det till att se Mamma Mia! på Broadway, woo! Längtar som fasn! Kul ska vi ha! Sen åker vi hem igen klockan sju på kvällen!

Saknar dig Kenneth så himla superduperbamsebautamegadunder mycket!!! Men vi kommer klara det här och sen har vi massa år med massa mys! Älskar dig!!!

Kommentarer
Postat av: kenkis

Klart vi kommer att klara det! Bara man älskar varandra så klarar man allt, eller hur? Jag saknar dig med.. mycket mer än vad du tror och jag önskar att jag på något sätt bara kunde få hålla om dig! Jag ÄLSKAR dig!

2008-12-15 @ 07:18:03
URL: http://kenka.blogg.se/
Postat av: Frida

Och vi älskar varandra, SÅ vi kommer kalra det :D hihi! Puss påre :D

2008-12-16 @ 04:05:39
Postat av: kenka

Såklart vi kommer! Får inte jag ha dig, ska inte någon annan heller ha det ;)

2008-12-16 @ 11:13:13
Postat av: Anonym

Hehe sötnäsa :)

2008-12-16 @ 20:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0