Tisdag 16/12

Egentligen finner jag det ganska lönlöst att sitta och skriva blogg nu, för jag har verkligen ingenting att berätta. Sitter här och har det lite småtråkigt, klockan är kvart över nio och det enda jag har gjort sen jag slutade är att ätit middag och badat i badkar! Det enda som varit ljust i det hela att är att jag har haft typ all tid i världen med att sitta och prata med Ailin, på msn. Ingenting får hända dig, förstår du det?!

Dagen har flytit på som vanligt, ungefär. Var dock ingen storytime idag som det brukar, men jag tog med mig flickorna till biblioteket en stund i alla fall. Tänkte ju först gå till lekparken men då jag öppnade ytterdörren så regnade det. Och det regnar fortfarande. Tycker det kan ta och snöa lite i stället. Helst på lördag, då SKA det banne mig snöa i NY!! Hopaps jag!

Hemlängtan idag? Njae inte så farligt. Kändes väl lite halvtungt så där i morse, men det är okey. Bättre.

Saknar saknar saknar min älskling! Tänker på allt som vi planerat, längtar som en tok! Du finns i mina tankar jämt, så är det. Men, vi har hela livet framför oss, och det här kan vi se som en liten prövning! Men bara en liten.

Kommentarer
Postat av: kenka

Ja du snuttis.. jag vet inte om jag vill eller kan kalla det en "liten" prövning, för det är verkligen något som tär innuti, även fast vi kan prata och så ibland, men all den härhet som hela tiden har funnits är liksom borta, länge till! Om fem dagar har iallafall 1/3 del av tiden gått, och det känns iallafall bättre. Jag älskar dig, och vad som än händer så kommer vi att ta oss igenom detta och våran framtid är den bästa som FINNS! Du är mitt allt snutti, för alltid!

2008-12-17 @ 08:38:41
Postat av: Frida

Jag vet väl att det inte är en liten prövning, men jag försöker ju hålla humöret uppe :P dah :P Men ja, vi ska ta oss igenom det här!!! Älskar ju dig :D

2008-12-18 @ 01:38:33
Postat av: kenka

Ja, det är bra att du försöker med det - det gör jag också :) men som du säger, klart vi kommer att fixa detta.. vi älskar ju varandra! :D

2008-12-18 @ 09:08:02
Postat av: Frida

Haha jaha vad du försker, "jag vet inte om jag vill eller kan kalla det en "liten" prövning" ;P

2008-12-18 @ 22:08:49
Postat av: kenka

Okej då, jag VILL kalla det "liten" prövning ;P Älskar dig!

2008-12-19 @ 06:32:35
Postat av: Frida

Haha ;P Love U!

2008-12-19 @ 20:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0