Tisdag 23/12

Idag fick jag min julklapp av Kenneth! Fattar inte hur det kunde gå så snabbt?! Och Kenneth insisterade på att jag skulle öppna det på en gång för att han ville se när jag öppnade (pratade nämligen på skype). Sagt och gjort! Och den token hade köpt mig en ny telefon, en Sony Ericsson c905! Den pojken är inte klok för fem öre, men jag älskar honom! Det gör jag! Känns bara så, vad kan jag säga mer än tack?
Jag gillar verkligen min nya mobil, känns jättebra! Tack tack tack!!!


Min nya telefon!


Och igår hade jag varit här i hela tre månader! Då har ett fjärdedels år gått! "Bara" tre fjärdedelar kvar nu!

Imorn är det jul där hemma. Eller visserligen här med, men jag får vänta med själva firandet en dag till. Men något paket från Sverige ska jag öppna imorn i alla fall, trots att dom ligger under granen redan!



GOD JUL!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

GOD JUL FRIDA :D

2008-12-24 @ 13:50:53
URL: http://johannagrenholm.blogg.se/
Postat av: Frida

God jul Johanna :D

2008-12-24 @ 22:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0