Torsdag 11/12

Åh, jag vill beställa kläder! Från H&M! Men jag vette fasiken hur jag ska göra, beställa eller inte? Åtta saker jag bill beställa; sex toppar, en pyjamas, ett set som består av leggings och typ en tunika, och ett par byxor.. Om jag beställer så kommer det ju komma till Sverige.. Måste fråga om någon känner sig för att skicka vidare till mig hit (och självklart betalar jag frakten).. Hatar det här när jag börjar kolla på kläder, morr. Men det var ju så att det man handlar på sale får man 20% rabatt på, och det gäller bara fram till den 14:e. Så egentligen kommer det jag vill ha kosta 642:- (exklusive frakten och postförskott). Med rabatten blir det bara 520:- (+det extra). Huur ska jag göra?

Ibland blir jag så less på mig själv. Som detta med kläderna, men också, framför allt att jag inte kan hålla mig från sötsaker, eller från det godiset som jag har i min garderob. I tisdags bestämde jag mig för att Ne nu ska jag skärpa mig, bara på helgen!!! Jaha, idag är det torsdag och jag kunde hålla mig enda till kvällen. Wow, två dagar! Eller blir det en?? Hur som helst, det är ju löjligt! Vet inte vad jag ska ta mig till för att inte vara så glad i maten eller framför allt i godiset jag har. Råd någon? :P haha

Idag har det regnat hela dagen! Tråk. Hade det varit kallt så hade det snöat, men icke. Fast lika glad för det är väl min värdpappa som slipper oroa sig då för att gå upp tidigt på morgonen och skotta på gångvägen framför huset. Eftersom var och en har "ansvaret" för det utanför sitt eget hus. Så att ingen tex. ramlar och slår sig. Vilket är ganska dumt tycker jag, men men.

Hade det inte regnat nu och jag inte varit orolig för att få ont i benet så hade jag nog tagit en promenix nu, klockan är bara halv nio och jag har inget att göra (förutom att grubbla över om jag ska våga beställa kläderna, loggar jag ut försvinner ju det jag har i shoppingbagen). Men, nu regnar det och när jag gick sist (i tisdags) kändes det som det började "stråla" igen i smalbenet, så jag ska väl ta det lite lugnt. Blä, vill inte ha så. Hur ska jag då ta att motionera?

Aja, nu vart det en massa skitsnack här. Tack och bock!

ÄÄÄÄÄLSKAR DIG KENNETH!!! <3

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hmm, mycket funderingar.. Vi ska garanterat in på hm i NYC där vi va och härjade runt en sväng innan vi köpte hundarna ;) haha.. De kanske har de sakerna där som du vill ha? Jag har precis samma problem, "bara helgern" så fan heller att det funkar. haha.. :) Ses snart!

2008-12-12 @ 03:34:42
URL: http://dealskardig.blogg.se/
Postat av: kenka

Äh, lite godis dör man inte av - och du har ändå gått ner i vikt sedan du åkte så du kan mycket väl käka lite :D



Kläderna kan jag skicka om du vill, så det är inget problem om du beställer! :) Jaag ÄLSKAR dig!

2008-12-12 @ 06:17:16
Postat av: Frida

Till Nathalie: Hehe ja men nu r det för sent, fast dom har säkert mera kläder som jag vill ha xP haha, omg :P Alltså, det där med att äta bara helgerna är ju skitsvårt, menar samma dag som man bestämmer sig känner man sig typ skittaggad, nästa dag då är man ju sugen som bara den :P



Till kenka:Du är så underbart, och nu är det klart och "betart" ;P Skicka kontonummer sen när du skickat paketet, vilket blir om nå veckor, längtar :D hihi! ÄLSKAR DIG!!!

2008-12-13 @ 02:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0