Fredag 14/11

Vi får stanna ännu en natt i lägenheten Blev nå tjaffs med flyttbilarna som hade alla saker, ena gick sönder och kom till huset sex timmar senare än vad som var sagt. Andra flyttbilen var nycklarna borta till. Sen så är det massa annat som är fel i huset, där de målat, målat fel, och inte målat alls. Men men, imorn ska vi dit i alla fall. Längtar, börjar bli tjatit att packa väskan nu. Så förhoppningsvis var det sista gången jag packade resväskan idag och sista gångne jag packar upp den på lite mindre än ett år nu.

Jag är
så mätt, på vad`Jag har bara ätit middag, normal portion, lite cornbread (underbart gott), och så när värdföräldrarna kom hem hade de med sig en äppelpaj från McDonald's. Gott, men ack så mätt jag är. Sen så är det väldigt varmt här inne med, måste öppna ett tag innan jag lägger mig. Ska bli skönt att få sova, men tyvär blir det ju ingen sovmorgon för min del. Eftersom jag kommer vakna då flickorna vaknar, eller då de kommer ut ur rummet och så måste vi ju vara ute innan elva. Men men, vad skulle jag kunna tippa på, kanske får en timma längre (till klockan åtta) imorn.

För var dag som går känns det som jag bara blir tröttare och tröttare. Slitsamt det här vill jag lova. Ska se till att vila upp mig nu i helgen, försöka i alla fall. Men jag könner varje dag innan lunch så är mina ögonlock så tunga, så när flickorna sover middag tar jag mig en liten lur jag med. Men min kropp känner sig fortfarande ändå lika trött.

Aja, nu är det dags för mig att sussa!

Kommentarer
Postat av: världens bäst;)

Men gumman, inte bra det där med att du känner dig så trött. Kanske är ngt som är fel? du kanske borde gå till farbror doktorn om det inte blir bättre. Saknar dig massa!<3 /A.

2008-11-16 @ 07:13:01
Postat av: Anonym

Åh lillbebis! Hoppas att det känns lite bättre nu när du har fått vila i helgen :) Jag skickar massa choklad i morgon iallafall ;) Jag älskar dig mest av allt i hela VÄRLDEN! :O Du är den bästa som finns, och jag saknar dig till månen och tillbaka ett par hundra gånger om! Puss :) <3

2008-11-17 @ 23:13:44
Postat av: Frida

Till: världens bäst ;) : Hehe ne men det är lugnt, menar, det blir ju bara mörkare och mörkare, och av allt rännande som varit nu på sistone så äre väl inte konstigt om man blir trött :P

Till : Tack älskling, längtar tills jag får mina chokladkakor och mannagryn ;) Jag älskar dig med!!! <333

2008-11-19 @ 20:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0