Fredag 21/11

Imorgon så har jag varit här i USA i TVÅ hela månader. Och imorgon fyller även lilla A 3 år! Nu är det fredag kväll och den tillbringar jag framför min kära lilla dator. Kan jag göra saker i lugn och ro utan att känna att jag ska göra det och det, och snart måste jag lägga mig. Nu är det helg och jag kan sitta hur länge jag vill för jag behöver inte kliva upp tidigt! Fast jag känner ändå att jag vill bli klar rätt snart för jag vill läsa min bok och äta lite glass.

I onsdags fick jag post av mormor. Det var så himla kul, blev så glad över bilderna hon skickat med också. Samtidigt som jag bara kände att åh vad jag vill vara med dom där hemma. Men det börjar ändå kännas som lättare nu när det gått ett litet tag.



Mamma, Charlie, jag och Kenneth <3


Julen nalkas, hörde julsånger på radion idag då jag körde bil, bla Bjäller klang och Rudolf med röda mulen. Och så lite julpynt på vissa affärer med. Börjar längta, även fast jag inte kommer få fira julen med min kära familj. Men det ska bli spännande i alla fall, älskar julstämningen. Men jag tycker ändå att det är lite tidigt än med allt detta, i december kan det väl börja? Typ 1:a?

Snart är
det Thanksgiving med. på torsdag tror jag. Det ska bli kul att fira det för första gången. Och mycket gott ska det bli. Bla cornbread som jag gillar så grymt mycket. Och mycket annat gott med som jag inte kommer ihåg men som jag vet att jag gillar!

Kommentarer
Postat av: kenkis

Gud vad jag saknar dig vännen! Hoppas att det går bra för er idag :D

2008-11-23 @ 00:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0