Fredag 28/11

Ikväll ska Johanna komma till mig, och sova här! Men hon slutar inte jobba förrän 21.00, så jag sitter här och väntar på att hon ska ringa och säga att hon är på väg, klockan är nu 20.20!
Vi ska väl handla julklappar imorgon! Fast jag är typ klar med alla mina julklappar nu, var och handlade nu i eftermiddag. Har gjort av med massa mycket penger, nästan allt som jag hade i börsen, men det är kul att handla julklappar! Och tur är att man får lön varje vecka, så då går det ju som oftast ingen nöd. Problemet som kan uppstå är när jag ska skicka paketen, men det löser sig. Har ju mitt svenska kort! Nu har jag bara lite kvar åt Charlie, jag skulle kunna vara klar men jag vill köpa mer åt honom, och så åt pappa och åt KENNETH! Det som är det svåraste! Sen får jag se om jag ska köpa nå mer åt flickorna, vill ju som göra det! Idag införskaffade jag även en mössa åt mig själv!

Hur som helst, så känns det väldigt skönt att de flesta av julklapparna är fixade! Nu ringde Johanna och sa att hon typ hade slutat!

JAHA måttligt irriterande, skulle jag lägga in bilder på datorn. Så stängdes det bara ner och så kom det upp en ruta "Fotopanelen - KDE-kraschanteraren". WTF?? Går ju inte göra nåt. Suck och blä. Kommer det fortsätta vara så? Då får jag ju nå fel! Aja, inte mycket att göra just nu..

Ja men vilken tur jag har! Räckte med att starta om datorn då hela skiten hängde sig. Så funkade även fotopanelen sen :D



Min mössa x)

Kommentarer
Postat av: kenka

Åh, din mössa var så fin ^^ Och du är ÄNNU finare! :D Hoppas att ni hade roligt :) Jag älskar diig!

2008-11-29 @ 08:56:50
Postat av: Frida

Till kenka: Hihi tack ^^ Älskar dig med!

2008-11-30 @ 20:26:56
Postat av: kenka

Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig! :) PUSSSSSSS (L)

2008-11-30 @ 22:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0