Måndag 24/11

Tihi, idag fick jag post av min kära mamma! Ble vså himla glad! Ett litet paket, i det fanns ett brev md Charlies hand på och lite som han hade ritat, två vykort, en hobbybok en bilarpåse och marabou apelsinkrokant! MUMMA! Så himla kul att få brev!




Har nyss varit ute på en promenix, det regande lite men det gjorde inget. Däremot så har jag börjat få ont i höger smalben, vilket gör något. Suck, jag vill verkligen inte få problem med benhinnorna! Så nu måste jag ta det lite lugnare, ska vila ett par dagar och se sen hur det går.

Nu börjar det bli dags att koja för mig. Och förresten, på torsdag och fredag är jag ledig, och så helgen då! Skönt, dessvärre blir det lite mindre pengar än vad jag normalt får men struntsamma, jag överlever! Längtar till torsdag då det är thanksgiving, ska bli spännande att se "in real life" så att säga, och massa god mat. Jag är verkligen ett matvrak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0