Onsdag 12/11 Födelsedag

Idag har min pluttisbror haft sin 2 årsdag!!! Grattis till honom! :) Ringde och grattade han idag, så pratade jag även med mamma, Kenneth och Lena. Har längtat efter att ringa så det var skönt, även fast det kändes lite tungt.



Charlie fick en leksaksdammsugare och...



... en liten motorcykel som går på el. :) Önskar verkligen att jag hade fått vara där.



Hur som helst så var det ett tag sedan jag uppdaterade sist. Vi trängs just nu i en liten lägenhet, där det funnits internet men, jag försökte gå ut på internet första kvällen, vilket var för två veckor sedan. Det funkade i typ ett par minuter innan signalnivån försvann. Tror jag försökte en gång till efter nå dagar men då funkade det inte alls, sen dess har jag inte brytt mig om att se efter.. Men i förrgår provade jag igen och då funkade det hur bra som helst! Nice!
Saker har säkert hänt som jag velat skiva men som jag nog "glömt" eller som inte är vesäntliga nu. Men jag kan ju berätta lite om vad som hänt de två senaste veckorna.
Första helgen, från halloween (då mamma förövrigt fyllde år!!!), till söndag så var jag med Johanna, jag sov över hos henne, och vi hade det kul. Veckan som följde var väl egentlig som vanlig, sysslorna var desamma som förut. Nästa helg, det vill säga i lördags till söndag så var jag med Johanna igen. Jag skulle egentligen sova på hotell med familjen för vi kunde inte bo i lägenheten över den natten, men jag beslöt mig för att sova hos Johanna istället för det var ändå typ kväll då jag träffade henne. Vi gick omkring och kikade, så blev det impulsköp (igen). Vi köpte var sin Ipod shuffle, en sån där miniliten, jag valde färgen blå! Sen blev det även lite presenter för äldsta flickan som fyller år om tio dagar. Sedan köpte vi varsin cheescake, MUMS!!! Sen åkte vi till ett annat ställe för att gå på bio. Vi såg på Madagascar, escape 2 Africa.  Igen för mig, jag såg den även kvällen innan med Danni och Lova. Haha, kung film, älskar'n!

Åh, jag längtar verkligen tills allt med flytten är över, på fredag får vi äntligen flytta in! Ska bli skönt då "rännandet" blir över, slippa packa resväskan mer och så.

Ne nu måste jag sluta skriva för jag ska ta mig ut och gå på en promenix!

Kommentarer
Postat av: kenkis

Åh älskling! Du var verkligen saknad där! Men, nästa år så ska vi fira honom tillsammans, allihopa! :) Åh, dina pyjamasbyxor är bra! Skönt att ha något som kommer från dig hemma. Legat och snuttat på dom hela natten :$ JAG ÄLSKAR DIG! :)

2008-11-13 @ 16:46:50
Postat av: Ailin

Hej babe! Miss u more, jo det är bara fint med mig, själver? kram

2008-11-14 @ 01:21:24
URL: http://aiilin.blogg.se/
Postat av: Frida

Till kenkis: Tihi ja nästa år :) Hoppas att det går snabbt :) Hehe du är så sötnötig :D:D Älskar dig med :D

2008-11-14 @ 03:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0