Söndag 30/11 Första Advent

I helgen har jag varit med Johanna! I går var vi och shoppade lite, medan hon var i full gång att köpa scrapbooking saker var jag i full gång med att handla julklppar. Och nu, nu ör alla julklappar klara. Eller färdighandlade rättare sagt, har ju inte slagit in dom än. Och så mumsade vi gomat på Cheesecake Factory!
När vi kom hem igen så satte vi oss och höll på med scrapbooking, skojskoj eftersom jag gillar pyssel!




Nu är helgen snart slut. Har varit en lång helg, enda sen i torsdags! Vilket har varit väldigt skönt må jag säga. Känns som det var jättelängesen jag jobbade!

Några nya planer: Träffa nathalie nästa söndag och gå på Madame Tussauds i DC. Ännu nästa lördag på Lucia dagen ska vi baka lussekatter. Och så spekulerar vi om att åka till New York typ den 21:a! Hoppas hoppas, jag håller tummarna! :)

Hmm, funderar på om jag ska börja slå in julpaketen snart?!

Just ja, idag har det varit Skyltsöndag hemma i den lilla staden Sollefteå! Det brukar vara så mysigt! Och dessutom vet jag att det varit SNÖ den här gången med, vilket gör det ännu mysigare, som det ska vara! Och fick inte vara med. Jag hoppas på snö nästa år med, och då ska jag även få vara med Kenneth!
Och 1:a Advent är det idag! Nu känns det som tiden bara kommer rusa iväg fram tills det är dags för att fira jul. Men nu får man ju vänta ännu en dag längre!

Kommentarer
Postat av: Ailin

Förra året bakade vi lussekatter vid den tiden, känns inte som att det var så himla länge sedan. Shit vad tiden går fort.. ;S

2008-12-01 @ 05:21:07
URL: http://aiilin.blogg.se/
Postat av: kenkis

Hu, det ska gå bra vännen! Skickar iallafall saffranet idag så att du har det :) Åh, jag älskar dig verkligen! :O Vill vara med dig nuu!

2008-12-01 @ 07:36:58
Postat av: nathalie

tack kenka ;) haha... vi kan skicka en lussebulle till dig som tack :)

2008-12-01 @ 19:47:00
URL: http://dealskardig.blogg.se/
Postat av: Frida

Till Ailin: Ja det gjorde vi ja :O Shit vad tiden går snabbt ja, det känns som det var nyss ;O Miss you <3



Till kenkis: Okey, tack så mycket ^^ Älskar dig!!!



2008-12-01 @ 20:48:57
Postat av: Sanne

Men ååh, älskar julgranen!!

2008-12-09 @ 22:02:59
Postat av: Frida

Men ja :D

2008-12-10 @ 03:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0