Torsdag 13/11 Dagen

Sitter här nyduschad efter ett arbetspass i gymmet som finns här i lägenhetsbyggnaden. Nice med ett gym så nära, man slipper till och med gå ut, bara ta hissen ner liksom. Det är väl det enda jag kommer sakna med att inte bo i lägenheten längre skulle jag tro. Och att man kommer bli mer bunden till bilen, som då flickorna ska på gymnastiken och på simskolan. Annars har det blivit promenader men nu kommer det bli förlångt ifrån. I och för sig blir det väl ändå skönt, men att röra sig mindre för väl inget gott med sig?

Är riktigt stolt över A, hon grät inte en enda gång idag då vi skulle till pre school. Inte då vi skulle klä på oss, inte då vi skulle äta, inte då vi åkte bil och inte då vi kom fram till skolan. Och hon visste var vi skulle för hon frågade mig då jag tog upp henne från sängen, och då tänkte jag att ne nu är det kört, men icke. Och gissa om det var skönt.
För övrigt så började jag 30 minuter tidigare idag, halv åtta. Fast jag slutade typ samma tid, omkring 6.20 - 6.30 (på kvällen alltså). Jag har rätt långa dagar, men att tjäna en extra peng gör mig inget.

Inga planer inför helgen. Kommer inte ha några heller, bara att bo in mig i det nya huset. Lära lite om området och så. Nästa helg, kanske umgås med Nathalie, får se vad hennes schema tillåter.

Nu ska jag kika bilddagboken lite, efter att inte ha varit där på två veckor så hade jag 28 vänner som lagt upp bilder, och varje en har ett par stycken nya bilder. Men, jag får något att "sysselsätta" mig med i alla fall. Nu när jag läst ut den himla bra boken "Matildas sista vals". Skitbra bok, ville inte läsa ut den, buhu!

Kommentarer
Postat av: kenkis

Åh snuttis! Jag önskar att jag fick vara med dig och träna med dig! Det var så skoj förut när vi tränade när du alltid hade träningsvärk efteråt >.< Tihi. Och när vi duschar med varandra.. det är så underbart! :$ ÅH, FRIDA! Jag ÄLSKAR DIG GOSBOLL! :O

2008-11-14 @ 15:35:52
Postat av: Frida

Till kenkis: Ja det var kul, fast mindre kul dagen efter ;P Hmm, lät lite, skumt, det med duschningen men ja, jag förstår :P ÄLSKAR DIG !!! (L)

2008-11-15 @ 04:46:40
Postat av: A.

haha ja det lät lite skumt ;P

2008-11-16 @ 07:15:26
Postat av: Anonym

Till A: Hehe ;P

2008-11-19 @ 20:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0