Fredag 10/10 Träning

Haha, ja igår var jag ut och sprang. I EN timme, eller okey, i 55 minuter. Men det räknas väl som en timme? Varför jag sprang så länge var faktiskt för att jag inte visste var jag var! Men som tur är har jag i alla fall lite lokalsinne så jag visste var jag tagit av så då jag vände på de vägar jag sprungit in på visste jag var jag skulle fortsätta. Sen rätt som det var så kom jag ut på den väg jag försökt hitta genom att ta massa småvägar så att jag inte skulle behöva springa tillbaka som jag ändå fick göra. Men det var bara det att där jag kom ut, var inte där jag tagit av, så, vilket håll skulle jag springa åt? Började springa och efter nån minut kände jag igen ett hus så då var det bara att vända, sen tog det inte lång stund innan jag var hemma. Och det var skönt kan ni tro, var lite jobbigt då jag var där ute för jag visste ju inte vad klockan var eller någonting. Men skönt kändes det, vädret var jätteskönt med och så var det mörkt, gick ju ut vid 9 pm. Hade shorts och t-shirt och var beredd på att det kanske skulle vara lite småkallt, men ändå lagom liksom, men ne jag frös inte ens lite. Det var väldigt behagligt må jag säga! Jag är glad att det kändes så lätt att springa, har inte sprungit på typ ett år, förutom en vecka innan Thailand ;P Nu skulle jag bara vilja att det skulle gå bra att fortsätta springa i sisådär en timme, men jag tror nog inte det kommer bli så. Men 30 minuter minst i alla fall. Halverar tiden, det låter väl inte som någon dum idé, hehe.
Förövrigt så sitter jag nu och gör ingenting, väntar på att klockan typ ska bli strax innan tre så jag kan skära upp frukt och sedan väcka den yngre av flickorna för att ta henne till simskolan.. Sen så är jag vääldigt sugen på ballerinakex just nu! Give me!

Kommentarer
Postat av: Mufflonfår

I miss u :/

2008-10-11 @ 04:08:26
Postat av: kenkis

Jag saknar dig så himla mycket vännen! Suck :/

2008-10-11 @ 14:07:01
Postat av: Linda

Fan vad kul Frida! Jag vill också till USA! Ha lite kul åt mig vettja :)

2008-10-11 @ 14:34:26
URL: http://thenordlander.blogspot.com
Postat av: Frida

Mufflonhår: Miss u too :/

kenkis: saknar dig som en tok :(

Linda: Hehe ja det är ju bara att åka ;P Ja jag ska försöka ha lite kulåt dig med ;)

2008-10-12 @ 05:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0