Fredag 17/10 Trött

Dagen har känts rätt lång idag, jobbade lite längre än vanligt, typ 20 minuter längre bara men ändå. Det är inte ett slöjobb precis, man blir helt slut. Jag känner mig jättetrött just nu och klockan är bara 7 pm. Sen undrar jag om jag inte börjar få nån förkylning av något slag, känns som så i halsen. Lite slemmig så där, fast det är ytterst lite men i alla fall. Hoppas det inte blir något.

Igår var jag i alla fall ut och sprang en sväng, skulle tippa på att jag var ute i ca 30 minuter, glömde kolla på klockan vad hon var då jag gick ut men jag hade en hum om vad hon var. Den här gången hittade jag rätt i alla fall, och ja, det gick bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0