Lördag 11/10 Klippklipp och manikyr

Idag så har jag och min värd mamma varit på hårsalongen och klippt oss och sen gick vi och fick manikyr. Det var trevligt, och det känns underbart att mitt hår äntligen är klippt!!! Och även om det kanske inte syns såå mycket så är jag nöjd, det blev lite kortare för jag bad han (första gången det varit en kille som klippt mig) att ta så mycket som behövdes men att jag ändå ville behålla längden, och vill man ha kvar längden så brukar det väl inte synas så mycket om man klipper sig? Sen har jag också köpt lite brevpapper och tre pennor som jag ska skriva mina brev med. Men det fattas fortfarande vykort och frimärken, kommer i alla fall att behöva köpa över 20 frimärken, inte för att jag ska använda alla på en och samma gång men nästan.
Förövrigt så har jag varit med familjen hela dagen, földe med in till "stan", för de skulle göra några ärenden, var och tog mig en flu shot, en spruta mot influensan, så nu ska jag väl inte få influensan, hehe. Sen så var vi och åt lunch. Senare på eftermiddagen åkte vi ut till någon gård på "picknick", det var nå skolträff elelr vad man ska säga för äldsta dottern, och massa andra åldrar. Åt ostburgare, chips och glass, mums!!!

Hmm, när ska man ut och springa nästa gång då? måndag kanske, vi säger så.





Bjuder på en nyklippt bild, (fast jag ser ut som vanligt) x)



Till mina nära och kära: SAKNAR ER !!!


PS. Vaknade inatt innan klockan ens var tolv av en dröm (måste ha varit en dröm), tyckte mig se en stor svart spindel på väggen ovanför min säng. Snabbare än kvickt var jag uppe på fötter för att tända taklampan! Men där fanns ingen spindel. Kollade bakom och under sängen och under kuddarna ,men det fanns ingen spindel. Satt på sängen ett tag, vågade inte lägga mig, men vad skulle jag göra, fanns inte så mycket val än att lägga sig igen. Men resten av natten låg jag längst ut på sängen. Hade ingen Kenneth jag kunde byta sida med heller. DS.


Kommentarer
Postat av: kenka

Du är jättefin, som alltid! :)



Och tur att det är lördag idag, för sådär får du inte äta annars! ;) Tihi.



Stackare! Tur att du inte hittade någon spindel iallafall :) Fast den du tog bild på.. huvva :S Till och med jag tyckte att den var motbjudande!

2008-10-12 @ 06:10:07
Postat av: Frida

Tss :P

Hehe det är du som inte får ;) Men jag ska försöka hålla mig borta från sånt där iaf lite :P

Ja det var väldigt tur, i så fall vet jag inte vad jag hade tagit mig till :/:P

2008-10-12 @ 15:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0