Måndag 13/10

Idag har jag varit ledig, skönt. Då blir det en lite kortare vecka känns det som! Har tillbringat dagen med familjen, följde med då de skulle handla mat, sen var vi i lekparken och efter det åkte vi och åt lunch på McDonald's. Har invensterat i en rosa stiftpenna idag, sen har jag även köpt lite saker som inte är till mig. Några vykort, grattiskort till lillebror och även en present till mammsen! Måste köpa present åt Charlie med, men jag vet redan vad så det är lungt, tror jag!

Igår var vi till Washington DC, känns kul att ha varit där och sett lite saker. Bla The Washington Monument, Vita Huset och några andra saker. Typiskt bara att jag glömde min kamera, men fler trippar kommer det bli dit då det är så nära!

Konstigt det är att två personer kan drömma i princip samma dröm samma natt, det hände i alla fall mig och min kära pojkvän inatt. Paff jag blev då han skrev att han drömt samma sak!!! Mysig dröm, och då är det en sån där dag då man känner sig tom igen.

Hmm, försöker komma på om det är något mer jag ska berätta, men jag tror bestämt inte det. Bara att det blir till att ta sig en springtur sen ikväll igen, hoppas det känns lika lätt den här kvällen. Men jag känner mig inte lika mycket på hugget som då, trött och lite huvudvärk, känns knappt. Men jag får vila lite så går det kanske över!


Ja då har man varit ute och sprungit, tog en annan väg idag, men gick ändå inte som jag planerat men det gick bättre att hitta idag. Kanske för att det var ljust. Sprang i sisådär 40 minuter idag. Gick inte lika bra som i torsdags. Benen kände fortfarande av förra springturen, så dom var lite tröga, solen sken så det var varmt och jag föredrar att springa då det mörknat kände jag. Men det känns skönt i alla fall att jag varit ute igen :)

Kommentarer
Postat av: kenkis

2008-10-13 @ 21:01:33
Postat av: kenkis

Alltså. det var lite skumt :O Men gud, jag längtar verkligen tills drömmarna blir verklighet :)

2008-10-13 @ 21:02:14
Postat av: Frida

Men jag med :D

2008-10-13 @ 23:35:53
Postat av: kenkis

Vad duktig du är som är ute och springer :D Hade velat se hur allt såg ut där :) Du glömde skicka sms inatt bebbe ;O

2008-10-14 @ 08:13:21
Postat av: Frida

Hehe mm visst är jag ;P Ja det är faktiskt kul att se hur det ser ut och så :)

2008-10-14 @ 22:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0