Måndag 20/10

Fick bilder på Charlie igen, min älskade lillebror :D




Igår så åkte jag in till DC och träffade Johanna, som jag träffade första gången i Stockholm då vi skulle skaffa visum. Igår var i alla fall första gången som jag åkte buss, och första gången jag åkte metron själv. Men det gick hur bra som helst! Hur som helst så gick vi omkring lite och så käkade vi på donken, letade efter något annat ställe att äta på egentligen, men så såg vi att klockan började bli ganska mycket för Johanna skulle börja jobba klockan tre. Jag följde med Johanna hem, och vilket hus. Ojoj, nice! Var där en stund, och så såg vi på en film med ena pojken hon tar hand om, så söt!
Sedan bar det av hemmåt, var hemma en kvart kanske och sen kom två tjejer och plockade upp mig. En som är från Tyskland och en som faktiskt är från Sverige. Vi åt middag och gick på bio och såg på SEX DRIVE. Haha, kul film och typiskt Amerikansk ungdomsfilm. Men skrattade gjorde jag. Jag hade en trevlig dag må jag säga! Får se sen om det blir bio med Johanna på fredag.




Hmm, nu ska jag snart ut och springa, om ca 15 minuter. Får se hur det går med min lite krassliga hals och mitt huvud som gör lite ont. Men det ska gå, har ju inte varit ut och sprungit sedan i torsdags. Och sen ska jag ta mig en sköön dusch.

Kommentarer
Postat av: kenkis

Tihi, gick det bra att springa bebbe? :D

2008-10-21 @ 08:54:14
Postat av: Frida

Hehe jo då, fast det blev jätteslemmigt i halsen efetrsom den är lite krasslig ;/

2008-10-21 @ 22:08:28
Postat av: kenkis

Men hua då :/ Hoppas att det blir bättre i den snart iallafall! :)

2008-10-22 @ 08:31:13
Postat av: Anonym

Han är så söt :) Men det ligger inte i släkten fetto ;)

2008-10-22 @ 17:18:54
Postat av: Frida

Till kenkis: Ja det börjar det bli med, menpå kvällen blir det lite jobbigt :P

Till : Tjockis :P

2008-10-23 @ 02:15:18
Postat av: johanna

klart vi ses pa fredag!! ringer dig! kram

2008-10-23 @ 04:26:08
Postat av: Frida

Till Johanna: Hörligt ;)

2008-10-23 @ 22:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0