Måndag 27/10

Har varit en lugn måndag måste jag säga, som har flytit på bra! Tog flickorna till gymnastiken, var på lekparken, gick hem och åt lunch. Sedan lekte de ett tag och så läste vi lite saga och sen var det naptime. Och de sov länge må jag säga. Från mellan ett, tjugo över ett till omkring tio i sex. Fick en lång tid framför datorn då, med Kenneth påå skype. Åt upp min sista marabou apelsinkrokant med, mitt sista godis från Sverige, och det var SÅ gott! Och så hade jag (som vanligt?) en mugg te.
Nu är klockan tio i åtta, och eftersom tiden i Sverige har blivit inställd till normaltid så skiljer det nu "bara" FEM timmar! Så hemma måste alltså klockan vara typ tio i ett! Jag vet inte vad jag ska göra resten av kvällen, förmodligen bara sitta här och dega och jäsa, hah.
På onsdag blir det flytt. Då ska vi först bo i lägenhet nån vecka, kanske två och sen flyttar vi in till nya huset. Längtar tills allt är klart. Och att flytta och bo i lägenhet för ett kort tag är väl inget som jag direkt ser framemot.

Var ju
som sagt på bio igen igår med Danni (som är en tjej från Tyskland) och ett gäng andra som var svenskar, bla Amanda som kom samma dag som mig. Filmen var väl ja, rätt okey. Har väl sett bättre, längtar till MADAGASKAR, ESCAPE 2 AFRICA och FOUR CHRISTMASES, och fler :)

Idag började jag tänka på när vi brukade sova hos farmor och farfar. Jag vet inte hur, men jag antar att det var för att jag började tänka på Sanne då jag knäckte armbågen. Om hon läser så vet hon vad jag menar. Började tänka på då vi brukade sova i den röda bäddsoffan i Evas rum, och då man låg och pratade. Och så blev ena trött men inte den andra, och efter en stund blev det tvärtom. Och så då vi låg och blundade och man skulle berätta vad man såg, det var tider det. Och man blev så trött av det, att ligga och tänka och berätta om det man "såg".

Imorgon ska jag tvätta massa, packa mina kläder i resväskan och eventuellt springa har jag tänkt.
Åh, jag vet inte när jag ska posta paketen till mamma och Charlie. Mamma fyller ju år på fredag, så hennes present kommer ju bli försenad. Men jag ska försöka posta på lördag kanske, hinner ju inte på vardagarna eftersom postkontoret stänger innan jag slutar. Aja, önskar jag kunde vara hemma till deras födelsedagar!

Kommentarer
Postat av: kenkis

Åh, snutte! Jag hoppas verkligen att du har det bra där nere :) Verkar ju inte vara allt för stressigt mitt på dagen för dig iallafall, som tur är! :) Hoppas att det går bra med flytten, och att vi på något sätt kan prata iallafall! ÄLSKAR DIG! <3

2008-10-28 @ 08:20:08
Postat av: kenkis

Du föressten, DET SNÖAR!! :D

2008-10-28 @ 08:38:28
Postat av: johanna

eehum, du kommer du ha internett i lagenheten :O ???

2008-10-28 @ 14:54:06
Postat av: Mikaela

Vart ar det du bor?

2008-10-28 @ 19:23:47
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Frida

Till kenkis: Vad tidigt det började snöa :D Hehe jag hoppas också att det går bra :) Älskar dig!



Till Johanna: Nja jag vet inte om vi kommer ha internet, beror på om det bor någon i närheten som har trådlöst..



Till Mikaela: Bor i Maryland :)

2008-10-28 @ 22:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0