Onsdag 15/10

Fick nyss ett par bilder av min kära mamma. En bild på Charlie som togs idag och så en bild på mig och min älskling som togs på Arlanda. Saknar!!!
Jag pratade med mamma och Charlie på skype idag, jag och Charlie sa "dunk dunk" till varandra, vilket betyder  "jag älskar dig".


SötnosCharlie


Jag och Älsklingen <3


Annars idag så har jag och flickorna varit på biblioteket på storytime, och idag kom vi in! Sedan åkte vi hem och åt lasagne till lunch, mums, gillar lasagne jag!
Men nu ser jag att det är dags att gå och väcka ena flickan för att gå till badet.

Kommentarer
Postat av: kenkis

DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK!!! :D

2008-10-16 @ 19:23:52
Postat av: Frida

Dunk dunk :)

2008-10-17 @ 02:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0