Onsdag 8/10

Vad göra nu? Skriva lite blogg kanske och berätta om dagen. Började som vanligt kl. 8 am. Värmde gröten åt flickorna och rörde om den med mjölk och sylt. Sedan var de ute en stund och cyklade på deras nya trehjulingar och så lekte de i sandlådan. När det var dax att åka till biblioteket på storytime så packade vi in oss i bilen och åkte. Vi var där i tid idag i alla fall. Det var faktiskt roligt att vara där, äldsta flickan sa att hon red dit med häst, hehe tok! Jag tror vi var omkring 75 pers. där, så det är väldigt populärt! Efter 45 min. var det slut och vi åkte hem och åt lunch och frukt.
Sedan var det naptime. Då har jag tid att sitta vid min lilla dator, och prata med min lilla älskling på skype. Mys! Fick jag se på Mimmi med. Vilken himla tur att skype finns!
Klockan tre var det dax att väcka den äldre, men när jag kom till sängen var hon redan vaken och det första hon sa då hon såg mig va: "Ska gå på simskolan nu". Hehe söt, hon vet så väl. Så ja, vi gick iväg på simskolan, det gick över förväntan. I alla fall i dusch- och omklädningsrummet. Det var bra, hon sprang inte iväg eller så, vilket jag förväntade mig att hon skulle göra hela tiden.
Det var väl ungefär våran dag, sedan har jag inte gjort så mycket. Ätit middag och läst lite med flickorna, och gjort det jag ska vid datorn, så, vad göra nu?
Imorgon ska jag i alla fall börja springa har jag bestämt mig för! Wish me luck, kanske springer vilse eller nå dylikt.


: )

Kommentarer
Postat av: kenka

Ja, det är verkligen tur att Skype finns.. annars skulle allt vara, suck - vill inte ens tänka på det! Hoppas iallafall att det går bra att springa ;) Jag älskar dig!!

2008-10-09 @ 08:55:10
Postat av: Frida

Hehe hoppas jag med, men känns ändå lite jobbigt då jag liksom inte vet var jag ska springa någonstans :P

2008-10-09 @ 20:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0