Tisdag 7/10

Dagen har känts lite tung, det första jag kände när jag vaknade var att jag på något sätt ville vara hemma. Kanske hade jag drömt något som gjorde att jag kände så. Förutom att jag drömde att jag skulle bli knivhuggen till döds av ett gäng innan ett visst klockslag så ja, drömde jag massa olika saker.
Idag körde jag bil alldeles själv för första gången, annars har jag bara kört med min värd pappa. Jag skulle ta flickorna till biblioteket på story time, men när vi kom dit så var det redan fullt så vi gick vidare in i bibblan till barnböckerna, där vi stannade ett tag. Tills ena flickan fick ett av sina utbrott. Då åkte vi hem och var ute en stund. Sedan lagade jag lunch åt oss och nu sover de middag. Själv har jag suttit och pratat med min underbara älkling Kenneth Sjödin!! Vi pratade väl i sisådär 1.5 timme :D MYS, saknar dig så himla mycket. Och jag älskar att tänka på de framtidsplaner som vi spekulerat om. Det gör mig glad!
När flickorna vaknar ska de få frukt och sen ska de få bada badkar, hoppas det går bra. Ska bada dem tillsammans, förra tisdagen fick de bada en åt gången.
Får se vad som händer ikväll, förmodligen ingenting, blir väl det vanliga. Middag och sen går jag upp på rummet och sitter vid datorn och hör på när flickorna ska nattas och så kommer de in några gånger och vill se på en groda som jag har på datorn. Sen sitter jag väl vid datorn lite till, går och duschar och sitter ännu en liten stund tills jag bestämmer mig för att sova, vilket blir ganska tidigt för att jag har inte så mycket annat att göra. Inatt sov jag väl i ca 9 timmar. Men det är ju skönt. Jag förmodar att vissa kvällar nog blir lite mer annorlunda sedan då man fått mera kompisar så man kan hitta på något på kvällarna, typ. Ses på Starbucks eller något dylikt. Sen så ska jag börja springa också, får se när jag tar tag i det ;P Har ju egentligen inga springskor men jag antar att jag får nöja mig med de skor jag har, om jag inte köper nya vill säga!

Kommentarer
Postat av: kenka

Du och jag, för alltid! Du gör mig hel vännen! Det kommer att gå bra, och jag hoppas att du kan hitta på något mer på kvällarna än bara göra ingenting! Jag älskar dig, mest av ALLT i hela världen!!

2008-10-07 @ 23:36:22
Postat av: Frida

ÄLSKAR DIG meed!! Saknar dig så otroligt mycket ska du veta!

2008-10-08 @ 01:01:27
Postat av: kenka

Vilken tur! Du vet, jag väntar på dig! Oavsett hur lång tid det tar! ÄLSKAR DIG!

2008-10-08 @ 10:06:04
Postat av: Frida

Åh vad bra :) Love you!

2008-10-09 @ 02:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0