Lite från USA

Nu går det lite lättare och det känns bättre. Jag kom till min nya familj i fredags och imorn, måndag blir det min första jobbadag. Får se hur det går, det blir nog bra. Flickorna är så himla sööta! Och mina värdföräldrar är så snälla och trevliga. Sista oktober, på halloween blir det flytt. Sitetr här med familjens katt bredvid mig på sängen. Var och träffade några andra au pairer idag utanför Starbucks, det var kul! Det är lite tråkigt att det skiljer så mycket i tid mellan här och hemma, för då det är kväll här så är det ju mitt i natten där hemma. Åh det är så fint och mysigt här omkring i kvarteren, mysiga hus, vissa små och vissa stora, mycket grönt och så. Åh, var ju på sightseeing i torsdags i New York City, det var grymt! Har aldrig sett något liknande. Så höga byggnader, skyltningarna, Frihetsgudinnan, Ground Zero, Empire State Building mm, det var så coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0