New York

Forsta kvallen i New York. Ar pa St John's University, varav den "konstiga stilen". Det svaraste jag nagonsin gjort i mitt liv var vad jag gjorde idag. Sa hej da till min familj pa Arlanda. Utom Charlie da. Han var inte med, men varje gang jag tanker pa honom sa ar tararna valdigt nara, det bara sticker i halsen. fast sa ar det nar jag tanker pa Kenneth och mamma med.. Usch det ar jobbigt. Men jag ar glad att jag fatt denna chans och jag ska fullfolja detta ar i USA. med tiden kommer det nog att ga lattare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, lilla vän. Jag hoppas verkligen att detta kommer att gå bra för dig. Jag älskar dig verkligen, och jag kommer vänta på dig! Längtar redan efter den dag då du landar på Arlanda, den dagen jag får hålla om dig, igen! JAG ÄLSKAR DIG!

2008-09-24 @ 14:12:10
Postat av: Anonym

Åh vännen :) Jag lskar dig med!!!

2008-09-29 @ 02:10:34
Postat av: Sanne!

Saknar dig redan :O Även fast vi inte setts så mycket på senare tid, så känns det verkligen som nått fattas nu!;o Men jag hoppas du får det skit kul :D Och att du tar vara på det här nu! Tänk inte så mycket på oss här hemma, försök ha kul och se detta som ett kul äventyr i livet! Vi finns kvar föralltid you vet ! Och du, då du komma hem om sådär ca 13månader, då ska vi sjunga singstar tills vi blir utslängda :D Right? ;)

2008-09-29 @ 19:28:42
Postat av: Frida

Hehe tack Sanne ;) Jag försöker att inte tänka så mycket men ibland är det svårt :P Haha ja sen när jag kommer hem så kan vi sjuunga :D:D Så vi inte har nå röster kvar, så då kan vi inte skrika på hjälp heller då vi blivit utslängda ;P

2008-09-30 @ 03:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0