Fredag 17/4


Hur kunde jag glömma att lägga ut den här sköna bilden igår? Inne på Forever 21.. Jaja, den får väl vara med i dag i stället då!


Hur som helst har det varit en himlarns härlig dag! Himlen har varit alldeles blå, inte ett moln, och det har varit varmt och skönt. Varken för varmt eller för kallt, har varit superskönt! Jag och Sanne har faktiskt (som ni kommer kunna se nedan) haft på oss lika dana kläder i dag, axelbandslösa klänningar köpta på, Forever 21! Jättesöta. Och det är inte bara vi som tyckt det kan jag säga. Haha, alltså jag vet inte hur många kommentarer vi har fått, kommer inte ihåg allt som folk sagt till oss under dagen. Innan vi ens kommit fram till busshållsplatssen imorse ropade en tjej från en bil "Niiice dresses girls". Andra kommentarer har varit liknande, typ "Nice outfit girls". Eller, "I love those dresses", they're so cute". "Woow, same skirts, same face, same everything". "Are you like twins? Did you do that on purpose, or was it an exidence?" Sanne fick "Hello Mary-Kate". Haha ojoj, alltså, jag fattar inte! Har varit lite kul!

I dag har vi i alla fall varit på ZOO! Vi har sett massor med djur, och vi har suttit och solat lite, vi har åkt in till Georgetown där det självklart blev en cupcake och lite mer sitta i solen och njuta. Sen råkade det bli lite mera handla. Typ nya byxor och en ny topp. Vi måste ju förbereda oss inför imorgon då vi ska vara ute i mera sol, vi vill ju helst inte få såna dära snygga band på axlarna ;-)

Ne vad sägs om lite bilder?


Hihi :-D










Here we are, again!



Djur i vatten :-P



Somriga Sannemaräng :-D






Titta vad underbart!



Sanne :-D



Jaag!



Stoora fiskar! Och kolla, Sanne har samma min som den som sitter fast på glaset. Hahaha!


 






Mysiga fina blommor :-D



Världens godaste cupcakes :-D


 

 
Mmm vad skönt vi hade det :-D



Sen var vi inne på Urban Outfitters ett tag, och Sanne hittade ett par extremt snygga tights. Ne men alltså seriöst, de ser säkert bättre ut när de sitter på ;-P
Hur som helst, där inne mötte vi en polis som hade en ung tjej i handbojjor! Hmm, gud vad pinsamt!



Vi i våra nya fina toppar från American Eagle!



I väntan på maten inne på Unos!
Alltså, vi hade tänkt att gå på bio och se på "17 again", men så var det typ 45 minuter kvar innan den skulle börja så då gick vi till ett matställe alldeles bredvis för vi hade inte ätit någon middag. Men eftersom maten tog sådan tid på sig att komma så blidde det ingen film ikväll, utan det får bli imorgonkväll i stället :-)


 
Och ja, jag och Sanne är i stort sätt alltid nyätna..

Våra liv just nu: shoppa och äta. Vi har blivit skadade. Det vi ser när vi blundar är kläder. det vi gör på dagarna är att kolla, prova, handla. Vi äter lite, så vi orkar handla lite mera. Och blir vi hungriga är det bara att gå och kika på kläder och prova, så känner vi snart ingen hunger längre. Det är bra, haha!
Men imorgon blir det inte mycket pengar spenderade. Vi ska nämligen hålla hus nere vid Mallen, och det är gratis. Och biobiljetter är redan kirrade. Det är ju super. Bara lite mat, och lite transportpengar.
Förresten, har blåsor lite här och var på mina fossingar efter mina nya sandaler. Men, dom är jättesköna och det är bra. Men det får nog bli ballerina skorna imorgon!

Sängen kanske? Suck, har ju min klass i morgon..

Saknar dig Kenneth, pusspuss på dig :-D



Kommentarer
Postat av: kenka

Åh, jag älskar dig så mycket!

2009-04-18 @ 13:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0