Fredag 24/4

Det har varit en riktigt skön fredag må jag säga! Trots halsont, tror min hals är förkyld, resten av kroppen känns bara som vanligt! Och fint väder har det varit, som svensk sommar! Och i eftermiddag har det varit riktigt varmt och skönt ute, runt 22 C! På tal om det ska det vara 87 F på söndag, vilket då blir ca 30,5 C! Omg...
Men, tillbaka till min braiga dag! Alice har varit på förskolan på förmiddagen, vilket innebär att jag hade lite ensam tid med Clara och då promenerade vi till lekparken. Efter ca en halvtimme gick vi hem igen och åkte och hämtade Alice. När vi kom hem var det lunch och sen sovadax.
Vid tjugo över tre blev det till att plocka upp Alice och bege sig till simskolan. Och det var riktigt riktigt kul att vara där med henne i dag! Åh vad jag var glad, vi bråkade inte en enda gång, och hon var så himla glad. Hon skrattade så hon skrek och jag hörde inte vad Ms Mary sjöng :-D Och sen höll hon på ta på mitt hår och säga "Fiiin du ää", och det lät så sött och kul så jag skrattade och hon skrattade och fortsatte. Åh, hon var så himla duktig, min gojänta :-D Vi har varit ritkigt bra kompisar hela eftermiddagen. När vi kom hem gick vi ut på en liten promenad för att se om vi kunde hitta Clara och Sharon, men det gjorde vi inte. Så fick Alice rida på min rygg, så höll jag på springa omkring. Det var roligt tyckte hon, medan jag tyckte det var en hel massa med jobbigt. Blev ju alldeles svettig, nästan! Men det var kul, och det kändes som jag hade ovanligt mycket energi. Säkert för att jag var så glad och lättad över att Alice och jag kommit så himla bra överrens ikväll :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0