Lördag 18/4


Lunch sallad på Cosí i det underbara vädret!



Sannebanne!



Vi la oss och solade nere vid Mallen :-)



Gillar bilden på Sanne :-D



Bara för att den är så himla ful!...



Den här blev väl kanske lite bättre.. :-) förutom att det ser ut som vi ligger nakna..



Alltså, ser det inte riktigt riktigt skönt ut?!



Sanne framför The Washington Monument!



Sanne som badar fossingarna i World War ll Memorial poolen



Och så jag



... igen



Sannemaräng



... igen




Hopp hopp



Tog oss en titt på Lincoln Memorial


Och så en liten titt på Jefferson Memorial, fast vi orkade inte gå enda bort..



Sitta och njuta ännu lite mera i solen. Så höll Sanne nästan på slänga ner min ena sko i vattnet då hon blev rädd för att jag skrek för att jag tror att jag såg en spindel :-P Hade varit så typiskt Sanne alltså :-P



Haha yeay



klättra klättra



The Capitol, och en liten Sanne



Sanwees





Sanne och Frida (som pratar med sin älskling i telefonen :-D)



Sen blev det kvällsmat på Donken :-D
Blä! Var en kille (eller mer en gubbe) som hade kissat på sig, yuk)




Lite färg har vi nog allt fått oss vah?! :-D


Alltså, det har varit en underbart varm och skön och härlig dag!!! Behöver nog inte skriva så mycket, bilderna säger ju rätt mycket. Bortsett från att jag vart och haft min klass då.

Jag vill inte att det ska va dåligt väder imorgon!

Nu är klockan så mycket, halv tre, jag är svintrött så jag ska ta och krypa ner. Sanne sover redan!
Vi har förresten varit på bio i kväll! Vi såg på "17 again". Gillade filmen, den var rätt kul och gullig :-)
Åh, det är så många filmer som kommer ut som jag vet jag vill se!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh gud vilket härligt väder ni har haft! Idag har vi iallafall sol, men det blåser lite :/ Jag älskar dig pluttis :)

2009-04-19 @ 11:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0