Lördag 25/4

Hihi här har det åskat minsan, kul kul! Klockan är typ tio på kvällen och jag och Nathalie har lagat mat och sedan suttit och tittat på alla blixtrar. Det har verkligen blixtrat hur mycket som helst, älskar åska, det är så mysigt :-D
Nåväl, tänkte bara berätta det!

Gokväll! :-)



Sitter och
käkar min frukost - havregrynsgröt med banan i och ska kila typ alldeles nu! Ska till engelskaklassen! Sen blir det till att träffa Nathalie :-D

Var ju på bio igår och såg "Obsessed" med Dani. Den var väl okey, rätt bra men rätt seg, i alla fall från början!
Bion började halv elva och sen skjutsade Dani hem mig och så stod vi och pratade i nästan en timme. Klockan var ju en del när vi bestämde oss för att det fick bli natten, så gissa att det som vanligt inte har blivit så värst många timmars sömn för mig den här fredagnatten heller, men än så länge känns det lugnt :-)

Ne nu måste jag kila om jag ska hinna med nån buss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0