Lördag 4/4

Oj vilken härlig dag det har varit alltså! Lite blåsigt, men alldeles blå himmel och varmt och skönt då det inte blåst så mycket. Dagen har jag först tillbringat i skolbänken i fyra timmar och sen har jag varit med Nathalie och Amanda resten av dagen. Skoj har det varit! Vi har varit och kollat lite på monumenten och på körsbärsblomningen, och ätit glass. En riktig mysdag, och massa kort har jag tagit. Och nu är klockan typ tjugo över elva på kvällen, så jag orkar inte lägga upp massa bilder nu, får se om jag har tid med det imorgon :-) Det är en del bilder, och jag kan inte bara välja ut några ;-)

Och i natt blidde det inte många timmars sömn. Somnade kanske kring 2.15, och skulle upp 7.20. Men det gick bra det med, det konstiga är att det aldrig skulle gå om jag skulle ha jobbat, för då skulle jag vara död, typ. Och ändå har jag inte var så speciellt trött i dag, kanske desto tröttare i morgon då?

Hur som helst, igår varför det blev så sent var för att jag och Dani var på bio och såg "Knowing"! Var en riktigt bra film tycker  jag, och sen blev det lite snack och så, innan jag återvände in hem till mig.

Och i går kom även Nathalie på besök. Vi påskpysslade med flickorna och lagade pannkaka till lunch. De blev faktiskt riktigt goda!

I kväll blev det även bio igen. Jag följde med Amanda och en kompis till henne som heter Elin (om jag minns rätt?) ;-) Vi såg i alla fall på "Adventureland". Den var både rolig och bra, gillade filmen.

Nåja, åter igen, jag har haft en toppendag :-D
Får ta och fylla ut lite mer i morgon, lite mer detaljerat, eller något!

Nu är det nog i alla fall dax för mig att hoppa i säng, och ta igen lite sömn som jag missade igårnatt. Fast jag funderar på lite kvälls/natt-fika, då jag känner att jag blir allt mer hungrig. Min middag bestod nämligen av en Ben&Jerry's glass och lite honugsrostade nötter. Hade väl tänkt att det skulle bli riktig middag, men då det blev bio i stället, så blev det inte så.
Ne, slutbabblat. Godnatt!


En bild kan jag bjuppa på, och det är morgonsolen som lyser på trädetblommorna utanför mitt fönster. Och jag blev så glad då jag vaknade att det var fint väder, och jag gillar morgonsolen :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0