Måndag 20/4 - Sista kvällen

Mhm så är det. Ikväll är sista kvällen som jag har Sanne här, känns jättetråkigt! Vill inte att hon ska åka :-( Men, jag är ju himla himla glad över att hon har varit här, det har varit den bästa tiden under hela min tid här :-D Har haft så himla mycket roligt. Kan inte förstå att i morgon den här tiden så är hon på planet på väg hem, och jag sitter här själv. Gud vad tomt. Kommer att bli alldeles för mycket plats på rummet. Kan lova att det inte finns mycket golvyta just nu! Fast lite mer har det blivit, för Urkila (haha) håller på packa ihop alla sina saker i resväskan. Åh vad tråkigt det känns! Kommer kännas jätte ensamt att sova i morgon, och de följande nätterna, och dagarna kommer bli så, trista känns det som. Dessa dagar som gått har ju typ varit fyllda med skratt. Jaja, jag hade i alla fall en superduperbra och rolig vecka!

Och i dag så började jag ju att jobba igen. Kändes lite halvtungt men dagen flöt ändå på. Men vi hade så himla trist väder, regnet har verkligen vräkt ned! Hade ju vairt roligare om man hade kunnat vara ute på lekparken, men, på onsdag ska det tydligen bli bättre igen. Fast just nu känns det inte som att det finns någon onsdag. Hur som helst, vi tog med Sanne till bibioteket i dag, förmodligen har hon gjort roligare saker i sitt liv ;-P
Sen så var det simskola, skönt! Egentligen är det Alice dag i dag, men då hon har en jätteförkylning så tyckte Emma att vi skulle byta på Alices och Claras dagar den här veckan. Och det gick väl bra!

Förresten så försökte väl Earl att få Sanne att bli au pair i den här familjen om typ si så där två år ;-P

I kväll efter middagen så åkte jag och Urkila in till Friendship Heights för att äta en sista cheesecake. Vi delade på en även den här gången, vilket var rätt bra. Dels var det väldigt mättande, men den var även ltie för söt!

Känner mig rätt trött just nu, och det börjar ju egentligen bli dax för sängen. Men inte än, då går det ju bara fortare till morgondagen!

Lite sista kvällen bilder kanske:


Waiting for the bus



Urkila



...



Redo för lite smask!



Cheesecake!



Mätta flickor









Sanne som skulle försöka se "normal" ut, för hon påstod att hennes ögonbryn är så långt ned och hennes ögon inte syns på bild om hon inte spärrar upp? Haha Sanne... :-P



Sannemaräng!



Förresten, tack för en GREAT vecka ;-D

Kommentarer
Postat av: kenkis

Åh, liten. Jag hoppas iallafall att det går bra resten av tiden ändå och jag LÄNGTAR tills dess att du kommer hem igen! Hoppas Sanne med ska vara Au Pair hos dom :D ÄLSKAR DIG!

2009-04-21 @ 13:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0