Måndag 27/4

Eftersom det inte gick att logga in på min blogg igårkväll så får jag säga grattis till SanneBanne här på bloggen i dag stället ;-)


Congrats :-D


Nu är ju så här att vi just nu har ca 32 grader i skuggan. Låter inte så illa vah?! Riktigt varmt ute, och det blir rätt svettigt då man ska putta flickorna i barnvagnen, men, jag gillar att det är vår/sommar ändå! Vad är det egentligen? Jag menar, egentligen är det ju bara fortfarande vår här?! Hur som helst, jisses vad jag inte ser fram emot månaderna juli och agusti då det är som varmast!
Och nu när flickorna sover har jag passat på att sitta ute på verandan lite :-)


Eftersom bilden är tagen med datorn så är det inte sån bra kvalité :-P


Och igen, eftersom jag inte kunde logga in igår så kunde jag ju inte berätta om min och Nathalies sköna dag.
Vi hade även igår väldigt varmt och skönt, om inte varmare, vet inte. Vi klev upp vid tio pch då hade vi så här varmt:


28 grader alltså, redan klockan tio på morgonen!


Ca 40-45 minuter senare när vi skulle gå ut så hade temperaturen stigit:


Så runt kvart i elva hade vi 30,2 grader, inte så pjåkigt vah?!


Då gick vi ut till bussen för vi skulle nämligen åka in till DC till Mallen för lite solning, fast först skulle vi köpa frukt :-D


Tummen upp för det underbara vädret!



Vattenmelon :-D



Soool :-D



Sola sola sola!



Mmm, underbart goda jordbubbar och två olika melonsorter, mumma!



Känns, sommar :-D


Det var verkligen skönt att bara ligga och slappa i solen! Lite synd bara att man inte hade nån pool eller strand så man kunde svalka av sig, det hade varit skönt!

Sen så var jag ju faktiskt med Nathalie i lördags med, hon kom och mötte upp mig tills det att jag slutade min engelska, och då blidde det lite lunch på Cosí! en satt vi där och chilla, sat väl där i dryga timmen, så skönt!


Lunchdax!



Nathalie!



Laga mat!



Hungriga flickor!



Det blev mumma!



Slutligen, exhalterade för det blixtrade så mycket :-D Vilket i alla fall jag tyckte var jätteroligt!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha, jag tyckte också att det var kul..

faktiskt.. haha :) Trots att jag inte visade det så mycket. haha..

2009-04-28 @ 04:35:38
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0