Måndag 6/4

Hua, vad trött jag varit i dag. Blev rätt sent för mig igår eftersom bion började 22.10. Jag var dyngtrött under filmen, höll på nicka till flera gånger. Den var ju bra, synd att jag var så trött. Men, det har ju varit en hektisk helg, och inte så jättemycket sova. Men den var ju toppenbra! I kväll ska jag i alla fall lägga mig tidigt, och ta igen all sömn jag missat. Sen så har det varit rätt trist väder idag. Fast nu ser det ut som det börjar klarna lite. Men det har varit regnigt, och så tror jag till och med att det har åskat lite. Det var ju i alla fall synd eftersom jag och Amanda hade bestämt oss för att ha ne playdate på lekparken med våra flickor. Men vi ska ta det imorgoneftermiddag i stället!

Och i dag är det ingen simskola, på onsdag är det ingen gymnastik och på torsdag och fredag är det ingen förskola. Tung vecka. Men bara jag tar mig igenom den så är Sanne snart här och jag har en veckas ledighet :-D Jag hoppas verkligen att det blir bra väder!

Åh, jag
vill inte att helgen ska vara slut, eller jag vill allra helst inte att finvädret ska vara borta! Men, det kommer tillbaka, någongång ;-P

Kommentarer
Postat av: kenkis

Se det från den ljusa sidan :) Ju fler helger som passerar, ju närmare kommer vi till den dagen Sanne kommer.. eller, det är ju nu i helgen! :O Nåja, ju fler helger som passerar, desto färre veckor är det kvar tills vi kan kramas igen! :D Tihi, Älskar dig!

2009-04-07 @ 00:37:11
Postat av: Frida

Ja jag vet, jag brukar tänka så :) Älskar dig med :D

2009-04-07 @ 02:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0