Onsdag 1/4

I morgon är det torsdag, vad skönt, då känns det att veckan börjar närma sig sitt slut, eller åtminstone helg! Men jag vet inte riktigt om jag ser framemot nästa vecka. Då Alice inte har någon simskola, och då de inte har någon gymnastik.. Ah, vad ska jag då göra? Det är ju deras aktiviteter som får dagarna att gå framåt, känns det som. Jaja, det blir ju i alla fall sista veckan innan Sanne kommer, så då måste den väl vara lite extra painful ;-)

Sitter i alla fall här på min säng med mitt kvällste. Känner mig lite smått hungrig, men jag försöker verkigen att inte ta något. Det är ju ändå snart dax för att krypa ner.

Tog mig ett bad i kväll. Det var skönt, men det hade kunnat vara skönare. Märkte nämligen att det kanske inte är så bra att ta ett bad samma dag som flickorna tagit sitt bad. Alltså, jag fick ju varmvatten, men det hade inte skadat med lite varmare. Så var jag förberedd på att inte ha nå varmvatten alls när det blev dax för duschen, men det fick jag, så det räckte och blev över. Sen så är det ju även hål i badkaret så man kan inte ha så mycket vatten som man vill, vilket är lite halvirriterande :-P Men men, jag balsamerade in mitt stackars hår först av allt, eller innan det hade jag smort in en ansiktsmask, så där låg jag och läste med insmort ansikte och hår. Känns väldigt skönt, och så blev det lite filning av fötterna, så jag känner mig helrren och fräsch :-D

Haha, kom precis på att igår när jag var på lekparken med flickorna så var det en mamma som frågade mig om jag pratade grekiska. Haha!


Herregud,
redan April. Tiden har börjat gå rätt fort ändå. Och tänk, nu är det mindre än två veckor kvar innan bus-Sanne kommer. Jag förstår inte, nyss var det ju "flera" månader kvar! Men det är ju bra i alla fall :-)

Dagen har varit grå och trist. Ska tydligen vara regn några dager. Men om väderprognosen har rätt, så ska det bli bra väder i helgen, varmt och skönt. Hoppas!

Kommentarer
Postat av: Sanne

2 veckor är INGENTING! Wiiihiii =D

2009-04-01 @ 21:22:19
Postat av: Frida

Nej jag vet :D

2009-04-01 @ 22:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0