Onsdag 15/4 I Eat Brains - You're Safe

Har varit ännu en toppendag! I dag har vi varit på Tysons Corner - USA:s 11:e största shopping-galleria. Har hittat en del saker i dag, och jag känner mig njöd. Fast jag hade gärna sett att jag köpt ett par nya jeans, samtidigt som jag tänker att det kanske är onödigt då jag ändå inte typ kommer kunna använda dem i sommar. Jaja, det har varit himla mycket kul i dag :-D I dag köpte jag två par shorts, ett par svarta korta leggings, tre pack med ankelstrumpor, en jättesöt klänning, tre par linnen och två par t-shirts! Den ena är så jäkla grym, älskar den, ett monster på som säger I eat brains, you're safe! Hihi! Just ja, jag köpte även ett par nya skor, äntligen har jag ett par sommarskor som fötterna inte kommer svettas ihjäl i, nu har jag mina gladiator sandaler!

Som de andra dagarna har jag även i dag några bilder att bjuda på:


Tidigt på morgonen på bussen på väg in till Bethesda för att växla lite pengar



Börjar bli dax att gå in till provhytten kanske kanske?



Lunch på Panda Express igen


 
Lite senare blev det glass på Cold Stone, då man alltså får välja glassmak och sedan något som man vill att de ska baka in i glassen! Lägg märke till det rena bordet, innan Sanne börjar smaska på sin glass ;-P Sen måste jag även säga att våra glasskulor är av storleken liten, den minsta!



"Okey, kolla på mina tänder nu..."
Tugg tugg tugg
"Är dom bruna?"
Hahahaha!


 
Vi på vägen hem efter en rätt lång dag. Vi kom fram runt kvart över tolv, och runt kvart över sju drog vi oss hemåt...



Och jag är ju ett riktigt klantarsel! Haha, herregud. Man ska inte kolla på massa olika busslistor när man ska åka hem. Vi kom till ett ställe som heter West Falls Church, och jag visste att man kunde ta metron (tunnelbanan) därifrån, men jag hade siktet inställt på Rosslyn, att vi skulle ta metron därifrån istället, eftersom det var slutdestinationen, trodde jag. När vi åkt ytterligare ett tag ich jag börjar fundera på vilken buss vi sitter på, så kommer jag ju på att det är West Falls Church vi sitter på och inte på den som går till Rosslyn. Haha ojoj. Så tänkte vi att, ja men vi åker väl runt då, det är väl inge mer med det, förutom att det kommer ta ytterligare ett tag. Sen stannar bussen och chauffören säger att det är sista stationen så då måste vi ju kliva av. Jahapp. Typ inte en susning om var vi var så går vi in i en väntsal, går på toa, några bussar passerar som vi skulle kunna ta, väntar lite. Springer ut till en buss, missar. Kommer en annan, som vi bestämmer oss för att ta när han kommer tillbaka efter ca 10 minuter. Medan vi väntar köper vi varsin liten chipspåse ur en sådan där automat. Våran så kallade middag bestod ju i stort sätt av, glass? :-P
Hur som helst, bussen kommer tillbaka, vi hoppar på. Och rätt som det är ska vi tydligen av, säger busschaffisen som kom ihåg att vi frågat ifall han åker till metron. hade inte han sagt till oss, hade vi åkt ännu längre. Haha jisses vilken dag!


  


 
Äntligen på metron :-D



Hahaha, väl hemma ska vi äta kvällsfika, och jag råkar skjuta makrill på Sanne och hennes nya munkjacka. Oops. Jag hade inte räknat med att den där tjoffen som sitter på locket skulle åka av, haha, jaja, lite kul vare ;-D



Dagens nya kläder!



Ne undra sa flundra om det kanske börjar bli dax för sängen, dels vill nog Sanne kanske kolla internet en sväng men också eftersom vi ska upp rätt tidigt imorgon, eftersom vi ska åka till New York City!!! :-D


TJING!

Kommentarer
Postat av: johanna

ar faktiskt det 8 storsta har jag hort?

2009-04-16 @ 16:53:39
URL: http://johannagrenholm.blogg.se/
Postat av: Patrik

Roligt :)ta hand om sanne:) Pussa på henne från mig :)(håller typ på bryta ihop utan henne^^) Hoppas ni får det bra resten av veckan med :)



/ Patrik

2009-04-16 @ 21:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0