Onsdag 22/4 7 månader!!!

I dag har jag varit duktig! Jag har faktiskt varit ute och promenerat två gånger i dag! Som jag sa Sanne, på onsdag börjar jag mitt nya liv ;-)
Men, vi får se hur länge detta håller i sig. I alla fall att ta två turer om dagen. I alla fall åtminstone en! Nu är jag trött, klev ju upp tidigare än vanliga fall, och det kommer jag få fortsätta med ett tag med!

Har även planerat bio med Dani på fredag, vi har tänkt att se på Obsessed, den verkar rätt bra tycker jag :-)

Ne nu börjar det nog luta mot sängen...



... alltså
har jag bara fem månader kvar här i staterna, wohoo! Tänk när det är min tur att sätta mig på flyget på väg hem! Jag undrar hur det kommer att kännas!

Hur som helst, i dag har det varit en ny dag, första hela dagen utan Sanne. Känns verkligen konstigt att tänka att hon redan är hemma i Sverige, känns som det gick jättefort, igår den här tiden var hon ju fortfarande i USA! Det tog ju jättelång tid att komma hit liksom!
I alla fall, dagen har flytit på ändå. Har känts som vilken dag som helst, ungefär. Men har nog i alla fall fått lite nya krafter efter en veckas ledighet, även fast jag är trött, men det känns som dagarna går lite fortare, i morgon är det liksom redan torsdag, skönt!
Något annat som känns skönt är att det ska vara jättevarmt i helgen! Enligt tidningen ska det vara 84 F på lördag, vilekt är ca 28 C! Och p söndag blir det ca 24 grader, i fall tidningen har rätt! Gissa vem som ska sola?! :-D Hoppas det inte blir så mycket moln!

Förresten kan jag ju framföra att jag och min älsklingsKenneth har en resa bokad! Japp det har vi! det är nämligen så att vi ska till Thailand igen! Vi åker den 27/12-2009 och åker hem igen den 26/2-2010. Två månader, jisses vad underbart! Måste ju passa på lite innan man måste börja jobba med något ;-)

Åter igen, gud vad skönt med 7 månader. Jag älskar datumet 22:a under den här tiden, för det innebär alltid att ännu en månad har gått! Fast misstolka mig inte, jag trivs här, men det ska bli så himla skönt att få komma hem igen. Nu låter det ju nästan som jag ska hem nästa månad, men inte riktigt, om si så där fem! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0