Onsdag 29/4

JUST JA! När jag hade börjat gå igen efter att ha varit inne i CVS butiken hörde jag en bil tuta så väldigt så vände jag mig om och hörde en smäll. Då åkte en stor bil upp på typ mittrefugen och in i en Bethesda-skylt som ramlar omkull. Antar att bilen de tutade på inte kollade döda vinkeln. Självklart kunde jag inte låta bli att glo när jag gick förbi, ville ju se om det blev något på bilen. Men inte så mycket, tror jag. Typ ena lyktan.



I går
så skaffade jag ett gymkort :-D Gick ikväll och köpte ett hänglås! Så nu ska här börja tränas, och så får man använda poolerna, jippi, gud vad skönt det ska bli att få simma igen! Fast först har jag tänkt att jag måste investera i en sport bikini, som inte åker av då man skjuter ifrån! I alla fall, i morgon så ska jag och Dani träna (inte i vattnet), blir någon maskin! Dock rätt sent men det får gå an :-)
Haha, på bussen igår när jag var på väg för att fixa gymkortet så var det någon kille (kan inte ha varit riktigt riktig) som började prata med mig. Han kom liksom fram och sa något i stil med att "du ser bra ut och jag vill vara din vän". Så började han fråga massa frågor som hur min dag har varit, vad jag gillar för musik och bla bla. Var så styggt, man såg verkligen hur han tänkte och tog in det jag sa (vilket inte var mycket), och han liksom tänkte vad han skulle fråga. Så sa han en gång till att han ville vara min vän och att han hade många kompisar, och att vi kunde hänga på starbucks eller nåt. Och han hade inte sett mig här omkring förut. Så sa han att han kunde ta mitt nummer, eller att jag kunde ta hans. Jag ba "eh, jag kan ta ditt". Haha jisses!

Farmor, hörde om dig i dag, jag hoppas att allt kommer bli bra! Tänker på dig :-)

Hmm, undra om man ska gå ner och ta sig en bagel till kvällsfika kanske kanske ;-)

PS. I dag har det varit tråk-väder. Har regnat lite då och då och varit strax över tio grader. Men det gör inte så mycket då det varit så otroligt varmt i flera dagar. Är nästan bara skönt. Så varmt som det varit de senaste dagarna, så varmt ska det egentligen vara i typ slutet av maj, tyckte jag Emma sa. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0