Onsdag 8/4

Då har halva onsdagen gått, den här veckan går hittils i alla fall lite smidigare än vad jag hade förväntat mig. Men, den är ju inte slut än!
I dag har  vi i alla fall varit på lekparken och på biblioteket. Funderar på att ta dem till en lekpark när de vaknat, där jag aldrig varit förut, som är rätt nära där vi bor. Emma och Earl brukar ta dem dit på helgerna. Den är öppen för allmänheten, men bara då det inte är någon förskola. Och jag vet inte riktigt när skolan slutar, så det återstår att se! Men, den är i alla fall gjord för småbarn, så man kan i princip bara sitta på en bänk och titta på dem när de leker, utan att behöva vara orolig!

I morgon klockan elva så ska vi till Sharon och bada, och sen blir det väl lunch hos henne, i alla fall för flickorna! Eftermiddagen, ingen susning om vad vi ska syssla med då. Beror ju helt på vad det är för väder!

Hur som helst så har jag kommit på att jag ska göra trolldeg någon dag med flickorna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0