Skärtorsdag 9/4

Hualigen vad trött jag känner mig! Hade det inte varit så att jag väntar på tvättmaskinen och torktumlaren så hade jag nog krypit till kojs. Egentligen kan jag ju göra det i alla fall, men jag vill hinna få in sista lasset med tvätt i kväll så det bara är att torka i morgon, så tjänar jag in lite tid på det i morgon, och eventuellt slipper jag då stå och vika massa massa tvätt i morgonkväll. Det blir verkligen mycket tvätt på en vecka här. Alltså, jag tvättar ju min tvätt och flickornas. Och jag brukar normalt inte få så värst mycket tvätt, men flickorna.. Alltså, de kan aldrig använda samma plagg två dagar i sträck, utan även om det är så gott som rent så åker det i smutskorgen. Onödigt tycker jag.

I dag när flickorna hade vakant så gick vi iväg till lekparken, i dag igen. Då var det en flicka där som mina flickor började leka med, och helt plötsligt hade hon hätt sand i Alices hår!!! Ahh, och Alice har ju sånt afrohår, som dessutom var nytvättat. Jaja, sånt som händer :-P Kan ju tillägga att det är sådan där vit, mjuk, jättefin sand.

Jag vill gå på bio! Jisses, har inte ens gått en vecka sen jag var på bio sist, och jag redan nästan abstinensbesvär. Hur ska det gå när man kommer hem till Sverige igen, mån tro??

Ska väl även passa på att önska er alla en GLAD PÅSK!!! :-)



Mmm, vilket
härligt väder det är i dag! Just nu har vi väl ca +16 grader och sol, plus lite moln. Jätteskönt!
I dag har jag och flickorna varit på lekparken en sväng och sen var vi hos deras farmor och badade i poolen. Sedan blev det även lunch där. Känns skönt att ha fått förmiddagen att ha gått smidigt, en och en halv dag kvar bara tills helg och ledighet!

I natt drömde jag något konstigt. Jag gick någonstans, och så hörde jag en bil komma och massa skott som avlossades. Först stod jag liksom framför bilen, sen var jag helt plötsligt längre ned, och det var ju bara att lägga sig ned på marken för att försöka att inte bli träffad. De pepprade verkligen. Underligt nog blev jag bara träffad två gånger, i handen. Och det gjorde väldigt ont, men det blödde inte. Sen började jag rulla, och så hörde jag hur de kom igen, och jag tänkte att jag måste verkligen sluta rulla, annars ser de ju att jag lever. Så jag försökte sluta, och jag var verkligen beredd på att de skulle skjuta på mig, och jag kunde inte föreställa mig hur ont det skulle göra, och att jag skulle komma att dö! Men, det hände inget, jag klarade mig! Sen fick jag och några andra hålla på åla oss under nå bänkar eller vad det nu var. Hade det här varit verklighet hade det aldrig fungerat kan jag ju säga :-P hur som helst så gjorde det ont att bli skjuten i handen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0