Söndag 19/4

Jag och Sanne bestämde oss för att åka in till DC i dag. Dels för att Sanne behövde växla in sina sista pengar och dels för att hon var lite sugen på Ben & Jerry's mumsiga glass! Så, ja. Vi for in och växlade pengar hos en jättesnäll tjej, och sen blidde det glass. Mmm så gott!
Efter att glassen hamnat i våra magar strosade vi omkring lite och kikade i några affärer. Efter en stund bestämde vi oss för att åka in till Pentagon City och kika i lite mera affärer. Så åt vi lite middag på "popeyes", och sen blev det en titt på Forever 21, och lite handla, men bara lite. Blidde ett par jättesköna leggings för mig!
Just ja, när vi skulle ner till metron i dag när vi skulle in till DC så kom det fram en tjej och frågade om vi skulle med tåget. Och då gav hon oss hennes dagskort, så man kan åka hur mycket man vill under dagen. Vad glada vi blev då, framför allt Sanne tror jag ;-)

 
I väntan på bussen



Sanne went crazy i väntan på tåget



Vänta vänta vänta



Framme


 
Glass glass glass :-D



Yeay



Sanwees


 
Som sagt, alltid nyätna ;-P Haha nemen, middag är viktigt.


Uh, imorn börjar allvaret igen. Känns skumt. Känns som jag glömt bort hur jag ska göra allt :-P



Tänk, i
dag är det en vecka sedan Sanne kom hit. Alltså, det har varit en rätt lång vecka ändå, det har varit rätt långa dagar, sköna dagar! Vi har klivit upp tidigt och lagt oss sent, och det tycker jag är superbra, att det käns som att det gått rätt lång tid! :-)
Men, i morgon börjar jag jobba igen. Känner mig inte alls sugen på det. Suck, vill inte. Men tur i alla fall att Sanne är kvar ett par dagar till! Det suger, för jag kan inte ta ledigt på tisdag. Jäkla skit. Ska ändå fråga om jag kan följa med henne till flygplatsen medan flickorna sover (eftersom farmodern förmodligen kommer vara där). Alltså, jag känner mig, jag vet inte. Jag vill inte att det ska vara söndag. Och jag ville så innerligt att det skulle vara finväder den här sista lediga dagen, fast jag visste att det inte skulle vara det så kändes det ändå jobbigt att se ut och himlen bara var vit. Hade det varit strålande sol, som igår, hade det känts mycket bättre!

Jaja, än har vi inga planer för dagen. Hmm, vad göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0