Tisdag 14/4

Dagen har varit fylld med aquarium, mat, shopping, museum och lite mera mat!

Lägger upp bilder som får tala mer för dagen!

 
I väntan på metron som skulle ta oss in till DC...



Sanne påväg ner till National Aquarium



Färgglatt!


 


 


 
Lunch på Cosí och sedan glass på Ben & Jerry's!



Sedan blev det en tur på National Museum of Crime and Punishment





 




Haha jag skrattar ihjäl mig!!!



Skottskadad bil!





  
Sanne på rymmen!



Frida på rymmen!


 



Sedan blev det middag på The Cheesecake Factory! Och så delade vi på en white chocolate rasberry cheesecake efteråt, men vi var för glupska för att hinna ta kort på den! Mumma vad gott det var!!!



Min middag! Vi orkade typ hälften av det vi beställt. Så tänkte vi göra en god gärning och ge maten som blev över till någon uteliggare, bara för att liksom, men då hittade vi ju så klart ingen sådan. Så det blev sopkorgen i stället.



I dag blidde det detta hära för mig :-)



När vi gick förbi Vita Huset i dag så var det en man som stod för något att hjälpa Obama att stänga ner militäs basen i Guantanamo, i Afghanistan, och då var det några stycken som gick omkring i oranga kläder och svarta säckar på huvudet, såg lite halvläskigt ut. I alla fall så sa han Good afternoon sisters, you are sisters, right? Haha styggt :-P









Kommentarer
Postat av: kenka

Tihi, det ser ut som att ni har haft superskoj ;) Åh, jag önskar att jag kunde komma jag också!



Älskar dig.. mest av allt!

2009-04-15 @ 11:05:33
Postat av: Mikaela

Vart ligger det museet? Verkar faktiskt lite kul :P

2009-04-19 @ 19:43:41
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0