Tisdag 21/4 - Då var det roliga slut

Just nu känns det bara tungt och jobbigt. Sanne är inte längre kvar, men hon är fortfarande här, i USA, och det känns också jobbigt, att hon är här liksom fast vi inte är med varandra. Hon bör vara på flygplatsen nu, jag hoppas att hon kommit fram utan problem och hittat dit hon skulle!

Suck, det var verkligen skitjobbigt i dag. Hela dagen har varit, deprimerad. Eller, jobbig i alla fall. Bara för att det liksom var den dagen då hon skulle hem. Och när hon tog sin väska och skulle gå och vi kramades hej då så gick det inte att hålla tillbaka längre, och sen dess har det varit ännu jobbigare än innan! Gud, trodde aldrig det skulle bli så jobbigt, alltså jag förstod att det skulle vara jobbigt, men att jag inte ska få stopp på tårar, njae.. Nu är det också liksom jag som blir lämnad, och inte den som åker i väg. Känns ensamt. Tråkigt. But, we have had so much fun!
Nu vill jag bara att jag ska komma in i rutinerna igen, få dagarna att flyta på, och så även veckorna.
Åh, jag vill inte att Emma och Earl ska säga något om att Sanne åkt hem, sen när de kommer hem. Jag vill inte direkt börja gråta inför dem, eller ens få tårar i ögonen liksom. Det kommer liksom bli så, alla vet väl hur dte blir när det börjar brännas i ögonen, och halsen känns konstig, bubblig liksom och man kan typ inte prata, för då är det som att man börjar släppa ut grinet!
Jag känner mig så himla fånig. Hallå liksom? Det är ju inte sista gången jag träffar henne, och det är mindre än ett halvår kvar! Och jag hade en underbart kul vecka. Varför vara ledsen liksom? Fast, det är ju inte det jag är ledsen för. Aja, alla fattar nog, antar jag.
Uh, tänk att lägga sig ikväll, och vakna i morgon, till ett i stort sätt tomt rum, typ. Ne, nu får jag skärpa mig!
(oj, ursäkta för allt "liksom", det var inte riktigt meningen att det skulle bli så :-P)




Sista skymten av Sannebanne som kånkar i väg med sina väskor. Jag önskar verkligen att hon sluppit göra det själv, att jag hade kunnat följa med. Suck.


Ne ni, jag måste rycka upp mig. Jag kan ju inte hålla på så här! Snart blir det bättre, snart!

Hoppas det går bra att komma hem Sanne :-)

Kommentarer
Postat av: kenka

Det blir bättre ska du se älskling! Bit ihop nu, 5 månader kvar bara!! Älskar dig!!

2009-04-21 @ 22:45:48
Postat av: Sanne

Men Frida.. Fyå. Det var ju baota jobbigt så allt gick jättefort för att jag inte skulle bryta ihop totalt =P Veckan har varit bästa nånsin!! Haft hur kul som helst! Tack så mycket för allt!! Resan gick superbra =) Kändes stressigt på tunnelbanan, men det är sånt man får ta =P Jag har precis kommit hem, ätit middag och tänkte duscha nu.

Det är ju faktiskt inte så jätte länge kvar nu för dig =)

2009-04-22 @ 18:19:22
Postat av: Sanne

Men Frida.. =( Fyå.. Vart så hastigt på slutet, kände att om jag inte går nu så kommer jag bryta ihop totalt och missa bussen och allt.. Det var..jätte jobbigt. Resan gick iallafall jätte bra =) BARA 5 månader kvar nu, you can do it!

Veckan har varit den bästa nånsinn!! Borde vi göra om =)

2009-04-22 @ 19:13:16
Postat av: Sanne

hahaha, vart 2 inlägg för det ena syntes inte först xD Aja ^^

2009-04-22 @ 19:14:16
Postat av: Anonym

Sanne: Vad bra att resan gick bra :) Och det var verkligen den bästa veckan nånsin och jag tycker VERKLIGEN att vi borde göra om den! Och ja, bara 5 månader kvar, I can do it!

Jag ska ha det bra ;)

2009-04-22 @ 22:16:41
Postat av: SanneBanne

Ja det tycker jag ABSOLUT att vi ska göra =D Jag ska oxå ha det bra! ;)

2009-04-23 @ 15:35:17
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0