Tisdag 28/4

Hmm, hur ska jag börja det här då.. Äh, det är väl lika bra att bara säga det, precis som det är. Jag har beställt en ny bärba dator!
Allt som allt blev det 5 591:-, rätt billigt, en 12"! Men, det känns ändå mycket då man ser det på kontot, då pengarna dragits. Men, jag behöver verkligen en ny dator, då den jag har nu inte ritkgit hänger med. Inte så som jag vill i alla fall! Sen så ska det ju bli skönt med en lite större dator, eftersom jag just nu har en 8,9" skärm.
Längtar såå tills jag får den! Men först ska den skickas till Kenneth och sedan till mig.. Men, den som väntar på något gott...


En så'n här dator har jag beställt, Inspiron Mini 12 :-)


Jaha, dagen då. Den har varit fin, molnfri och vam, fast inte lika varm som igår, och det är faktikst rätt skönt! Imorgon ska det tydligen till och bli regn, och sen kommer det att ska vara dåligt väder i rätt många dagar, ochtydligen åska de närmaste dagarna med!

I fredags fick jag ju ont i halsen, det onda har nu gått bort men däremot börjar den bli mer slemmig. Sen så har jag börjat bli täppt i näsan med. Har kännt mig jättetrött i dag, verkligen hur trött som helst. Jag antar att det är förkylningen som satt igång i resten av kroppen och inte bara i halsen. Jaja, jag är glad så länge jag inte nyser så där fruktansvärt mycket så det bara rinner ur ögon och näsa. Var rädd för att det skulle vara så idag, men inte ännu. Peppar peppar!

Åh vad jag längtar tills jag får min nya dator!

När girlsen vaknat tror jag att jag ska ta och ut med dom till lekparken. Igen. Har redan varit på lekparken i dag, fast jag tänkte gå till en annan sen. Sen har vi även varit på sagostund på biblioteket!

Kommentarer
Postat av: Eva W

Du har väl inte träffat nån som har varit i Mexico?

2009-04-29 @ 17:20:17
Postat av: Sanne

Saa juh det!!! xD

2009-04-29 @ 20:44:40
Postat av: Frida

Haha jag veet ;P

2009-04-30 @ 03:06:12
Postat av: A

Ehm, det är ganska osmart. Det gjorde jag med min och tullen menar att man ska betala 25 % av priset på datorn plus moms för att man ska få den.

2009-05-03 @ 17:14:35
Postat av: Kenka

A; Vi bor i Sverige - datorn är köpt här, dvs momsen är redan betald :P

2009-05-03 @ 23:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0