Tisdag 31/3


Börjar med att lägga ut den här bilden, lånad av Philip, på den coolaste och sötaste Charlie :-) Inte alla två-åringar som har en egen skoter!


Nåja, till min dag. Den har varit helt okey. Verkade lite halvtaskigt imorse, men det gick bra. Flickorna har varit glada och lättsamma, eller, i alla fall så lättsamma som de kan bli, nästan. Men det har varit fint väder hela dagen, alltså stålande sol. Fast det har inte varit alltför varmt, men ptja, upp mot 12 grader i alla fall! Så vi har varit på lekparken, på biblioteket (storytime) och sen ännu mera på lekparken efter att flickorna sovit middag. Var så sött. De lekte med två äldre pojkar, först med en som nästan var fem, och sen med en som var sju! Och Alice och Clara är ju bara tre respektive två år. Men pojkarna var väldigt duktiga med dem, de förstod att de var mindra. Men oj så de lekte, var kul!

Sen så går det inge vidare med min lilla dator... Kenneth och jag försökte fixa till den i dag, vilket betyder att jag inte har något kvar på datorn längre, men ändå, så funkar inte filhanteraren och videopanelen... Men musikpanelen har lyckats bli som vanlig igen. Men, jag fattar inte. Det var ju meningen att det skulle börja fungera som vanligt, att datorn skulle vara precis som den var första gången jag slog på den. Typiskt!

Har för övrigt varit ute på en kvällspromenad ikväll, igen. Känns skönt, duktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0