Tisdag 7/4


I dag fick jag ett litet påskpaket av mamsen, ruksigt glad varje gång mna ser ett paket ligga utanför dörren så man kommer hem :-D Tack så mycket ^^


Nåja, i går lyckades jag faktikst komma i säng rätt tidigt, somnade i alla fall innan tio. Riktigt skönt!
Dagen har däremot inte varit riktigt lika skön som natten, men den har varit okey. Flickorna har varit snälla, men det har varit lite kallt tycker jag. Var väl ca +2 när jag klev upp, och sen tror jag det har legat runt +8. Så när jag var på lekparken med flickorna började det till och med snöa lite, Trodde först det var blommor som flög i luften, men så kollade jag närmare på dom och såg att dom smälte då dom landade på ruschkanan. Som tur var varade det inte länge, och som tur var var det ritkigt lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0