Torsdag 23/4

Oj, just nu slog det mig att det redan gått en vecka sedan jag och Sanne var i New York! Jisses. Alltså, medan förra veckan var rätt lång så har veckan sedan i torsdags gått riktigt snabbt!

Hur som helst, dagen har varit rätt bra. Trött (som vanligt ungefär). Alice var på förskolan på förmiddagen, och efter att ha kommit hem efter att lämnat henne fick jag hålla i Noah i drygt en timme för att Emma skulle ringa nå samtal. Det var mysigt, dels så var Clra snäll och lekte ritkigt bra själv då vi var uppe påå rummet. Men sen så var Noah även en väldigt glad liten prick och skrattade en massa, ett tag i alla fall. Sen blev han riktigt arg och grinig, men tänk, jag lyckades få honom att somna :-D Så lång han och sov i min famn ett bra tag, och sen när Emma skulle ta honom kändes det en del i min överarm. Jisses, jag kommer ha träningsvärk! Sen så blev jag nersydd också, inte så mycket men ha lyckades träffa rätt bra. Det var som en rap/host och det flög ut spya och det hamnade liksom alldeles precis i urringningen i tröjan, haha :-P Men det är sånt man får räkna med, lite bebispya har väl inget dött av.

Haha var så kul då Emma berättade om en man hon mött i dag då hon var ute.
Han hade typ sagt "Oh, that baby is really tanned".
Emma:  "No, his father is black"
Försöka ta till sig vad Emma sa..
"Oh, I just put my foot in my mouth, didn't I?!"
Haha gud vad styggt! :-P

Vad skönt det ska bli med fredag i morgon! Jobb, sen kväll och inte göra nå speciellt på ett tag för att sedan se på bio. VIlket blir rätt sent, som vanligt då jag har engelska på lördag morgon, blir alltid sena fredagar för mig :-)
Sen på lördag blir det som sagt klassen och sen hade jag tänk att kanske sola lite, om det är soligt, och så måste jag försöka hitta en present åt en speciell person ;-) Senare blir det till att träffa Nathalie och spendera natten där. Så får vi se vad som sker på söndag :-) Just ja, mera solning blir det. Det ser jag fram emot, älskar att sola i det sköna vädret :-D

Så har även jag och Urkila (med andra ord SanneBanne) planerat lite inför framtiden. Haha, det blir suveränt det ;-D

Kommentarer
Postat av: SanneBanne

Asså jag måste säga att det känns som de var jätte länge sen vi var i New York!! =O typ, som att jag aldrig vart där xD Tur att jag har bilderna som bevis xD AHAHAH jaaa våra framtidsplaner xD Måste bara se till att Kristoffer inte förstör nu =P Det kanske blir så ändå, omedvetet (a)

Men.. Vaddå "I just put my foot in my mouth, didn't I?" =P

2009-04-24 @ 19:23:43
URL: http://http:/
Postat av: Kenka

Åh, vad roligt ni verkar ha haft :D



Haha, Sanne - det betyder att han visste att han sagt något "dumt", ungefär som - "ah, nu har jag verkligen gjort bort mig" :P

2009-04-24 @ 19:46:43
Postat av: Frida

SanneBanne: Hehe ptja svaret på frågan haru ju redan fått av Kenneth ;)

Och ja, tur att du/vi har alla bilderna från NY ;D

Och, vad menar du med att han kanske förstör, omedvetet? :P

2009-04-25 @ 01:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0