Torsdag 2/4

Känner mig ganska tom just nu, i huvudet alltså. Inte i magen, för den är rätt proppad med massa saker jag åt till lunch. Hur som helst, jag känner att jag inte direkt har något att skriva om. Dagen har varit lugn, Alice har varit på förskolan, och jag och Clara har varit på biblioteket.

Längtar tills i morgon. Då kommer Nathalie över, och vi ska påkpyssla lite med flickorna och laga pannkakor till lunch. Egentligen var det tänkt att vi skulle göra det med Clara medan Alice var på skolan, men så är tydligen skolan inställd i morgon. Men, det gör inget, det enda är att allt kommer bli lite, vildare. Alltså Alice, vildare unge får man leta efter. Hon är överallt, och gör allt hon inte får göra och hon gör allt hon vet att hon inte får göra. Hon är verkligen inte rädd för att testa gränserna, medan Clara blir jätteledsen om hon blir tillsagd, även fast det inte låter "strängt". Men ja, Alice, hon är väldigt duktig på att lägga dövörat till, och duktig på att inte göra som man säger ;-P Verkligen två helt olika personligheter har de, de där små töserna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0